Jeg er en del af CloudSprout, som er ved at udvikle en et forhåbentligt revolutionerende CMS! Grund ideen er at vi ville gøre det sådan, at man kan springe programmøren over, når der skal laves professionelle websites. I kort træk betyder det at de sites der i dag bliver lavet i Joomla, Umbraco, Magento etc. Af teknikere, i fremtiden skal kunne laves i CloudSprout. Jeg blev så glad, efter sidste weekend hvor jeg postede en weekend hvad jeg havde arbejdet på i løbet af weekenden, og fik rigtigt meget positiv feedback! Nu har jeg igen siddet og arbejdet hele weekenden, med undtagelse af en middag med venner lørdag. Det drillede en del mere end sidst! Så nætterne måtte tages ibrug. Anyways, jeg har igen lavet en video som du kan se her: http://www.cloudsprout.dk/videoer/WeekendWork2.html Alt feedback er meget velkomment, som sidst er vi på rettet vej ? Er der noget vi kan bedre ? Hvordan iforhold til template-markedet ?
|
Jeg ved at det JEG venter på er at man i jeres system kan ændre tekster m.m.... For det vil nok være for tungt hvis det hele tiden skulle igennem Photoshop.