Vi er tæt på at skulle lancere vores nye hjemmeside. Dertil kunne jeg godt tænke mig lidt feedback på før og efter, samt høre om der er nogle der støder på noget der måske skal rettes inden den bliver lagt op.
Først vil jeg lige sige at vi ikke er kommet til SEO endnu (dertil url rewrite) men dette vil blive rettet snarest.
Og ja der er selvfølgelig robot.txt med disallow på den fiktive url.
Der er stadig nogle småting der skal rettes, grunden til jeg beder om feedback nu er for at finde ud af om der er noget vi har overset inden den skal ligges online og derved bliver crawlet.
De to menu punkter har vi fokus på og det er rettet på den nyeste version.
Angående istockphoto så giver jeg dig helt ret. Det skal vi nok lige kigge på.
Søgefunktionen kan på nuværende tidspunkt ikke forbedres før en række ting bliver lavet om så dette bliver ikke i første version men det er en vi har fokus på.
Angående Jobs så får alle et autosvar med tak for henvendelsen. Men det betegner vi ikke som at være et svar/henvendelse og derfor notere vi at vi ikke har mulighed for at besvare alle mails.
Jeg syntes det er fine og meget sigende titler i har rundt omkring.
Jeg ser dog skeptisk på at i fortæller der altid er fart over feltet hos CetaDesigns, Og så i viser så få referencer frem, og eksempler man ikke kan forstørre.
Jeg havde brugt lidt mindre skygge på menutitlerne. http://cetadesign.com.wendt-net.dk/pages/frontend/services.aspx På disse 6 bokse syntes jeg teksten ser meget pænere ud.
Og så gad jeg godt vide mere omkring jeres CMS system, der er ikke engang opgivet noget navn.
Jeg syntes det er fine og meget sigende titler i har rundt omkring.
Jeg ser dog skeptisk på at i fortæller der altid er fart over feltet hos CetaDesigns, Og så i viser så få referencer frem, og eksempler man ikke kan forstørre.
Jeg havde brugt lidt mindre skygge på menutitlerne. http://cetadesign.com.wendt-net.dk/pages/frontend/services.aspx På disse 6 bokse syntes jeg teksten ser meget pænere ud.
Og så gad jeg godt vide mere omkring jeres CMS system, der er ikke engang opgivet noget navn.
Vh. Bjarke
Hej Bjarke
Angående "Fart over feltet". Først og fremmest er Ceta Design blevet grundlagt i marts så nej der er ikke mange kunde referencer endnu. Men vi er ved at lave en masse egne projekter og derved menes fart over feltet. Desuden har vi en masse kunde projekter der også er på vej i produktion.
Angående skygge på menu punkter. Kan godt se hvad du mener. Ved nu ikke om det gør så meget. Jeg personligt kan utrolig godt lide det. Dog kan vi forsøge at lave samme skygge på som i vores services.
Hmm tror jeg har fundet ud af hvad du mener. Det er fordi knappen ikke var sat som default og derved lavede den bare postback når du trykkede enter.
Troede det var fordi den gav dårlige søgeresultater hvilket nemlig er tilfælde som vi pt har fokus på og skal have et møde om hvordan det kan forbedres.