Det giver da lidt stof til eftertanke, når man tænker på junk-food og de personer, som regelmæssigt besøger disse steder.
Gad vide om der overhovedet er en grænse?
Hilsen
Tonny
På en af mine gamle skoler spiste de store børn udhullet frankbrød med 12 flødeboller i, og skylde det ned med en liter kakao - det må være en lille smule mere klamt.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
På en af mine gamle skoler spiste de store børn udhullet frankbrød med 12 flødeboller i, og skylde det ned med en liter kakao - det må være en lille smule mere klamt.
Joh, men så fik de da i det mindste brød med.
En kategorisering som næsten 100% junk-food siger en hel del.
Har i læst den artikel med ham statistikeren, der linkes til? I den er der nævnt en sandwich ved navn Triple Baconator fra Wendy's. Jeg ved godt jeg i den henseende er 8 år gammel....men ting der ender på -nator er bare pr definition über-cool! Den tog jeg gerne et 5-dobbelt by-pas for at sætte tænderne i
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Hvis i vil smage den bedste sandwich.. så prøv den italienske sandwichbar ved siden af Lydolfs Isbar på Hellerup Strandvej. Det den bedste sandwich jeg har smagt i mit liv. Min bror har samme mening. Og så koster de kun 40 kr. ÆGTE (!!!) italiensk når det er bedst
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hvis i vil smage den bedste sandwich.. så prøv den italienske sandwichbar ved siden af Lydolfs Isbar på Hellerup Strandvej. Det den bedste sandwich jeg har smagt i mit liv. Min bror har samme mening. Og så koster de kun 40 kr. ÆGTE (!!!) italiensk når det er bedst
Hej Jimi
Tak for tippet
Det må jeg prøve, da jeg rimelig regelmæssigt er i Hellerup alligevel.
Det var så lidt :-) Tro mig det er som at spise på et lokalt italiensk landkøkken. Og ham der laver din sandwich er også rigtig italiener. Han kan fortælle om alle råvarerene i mange minutter, med stor passion :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.