Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens værste sandwich er kåret.....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så mistede jeg da lige appetitten til min natmad Sad

Verdens værste sandwich er kåret ligesom dens tætte efterfølgere, se link til Berlingske

http://www.berlingske.dk/verden/vaersgo-verdens-vaerste-sandwich

Det giver da lidt stof til eftertanke, når man tænker på junk-food og de personer, som regelmæssigt besøger disse steder.

Gad vide om der overhovedet er en grænse?

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:05

Tonny Skov Pedersen:

Hej alle

Så mistede jeg da lige appetitten til min natmad Sad

Verdens værste sandwich er kåret ligesom dens tætte efterfølgere, se link til Berlingske

http://www.berlingske.dk/verden/vaersgo-verdens-vaerste-sandwich

Det giver da lidt stof til eftertanke, når man tænker på junk-food og de personer, som regelmæssigt besøger disse steder.

Gad vide om der overhovedet er en grænse?

Hilsen

Tonny

På en af mine gamle skoler spiste de store børn udhullet frankbrød med 12 flødeboller i, og skylde det ned med en liter kakao - det må være en lille smule mere klamt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:07

Døden skal jo have en årsag :-)

Jeg synes sgu ikke den ser særlig appetittelig ud den sandwich, men man skal jo heller ikke spise med øjnene.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
På en af mine gamle skoler spiste de store børn udhullet frankbrød med 12 flødeboller i, og skylde det ned med en liter kakao - det må være en lille smule mere klamt.

Joh, men så fik de da i det mindste brød med.

En kategorisering som næsten 100% junk-food siger en hel del.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:09

Har i læst den artikel med ham statistikeren, der linkes til? I den er der nævnt en sandwich ved navn Triple Baconator fra Wendy's. Jeg ved godt jeg i den henseende er 8 år gammel....men ting der ender på -nator er bare pr definition über-cool! Den tog jeg gerne et 5-dobbelt by-pas for at sætte tænderne i Big Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:12

Jørgen Olsen:

Døden skal jo have en årsag :-)

Det skal livet også.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:18

Hvis i vil smage den bedste sandwich.. så prøv den italienske sandwichbar ved siden af Lydolfs Isbar på Hellerup Strandvej. Det den bedste sandwich jeg har smagt i mit liv. Min bror har samme mening. Og så koster de kun 40 kr. ÆGTE (!!!) italiensk når det er bedst

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30

Jimi Hove:

Hvis i vil smage den bedste sandwich.. så prøv den italienske sandwichbar ved siden af Lydolfs Isbar på Hellerup Strandvej. Det den bedste sandwich jeg har smagt i mit liv. Min bror har samme mening. Og så koster de kun 40 kr. ÆGTE (!!!) italiensk når det er bedst

Hej Jimi

Tak for tippetYes

Det må jeg prøve, da jeg rimelig regelmæssigt er i Hellerup alligevel.

Det er lige før, jeg får lyst til min natmad igen Wink

Hilsen

Tonny

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:37

Det var så lidt :-) Tro mig det er som at spise på et lokalt italiensk landkøkken. Og ham der laver din sandwich er også rigtig italiener. Han kan fortælle om alle råvarerene i mange minutter, med stor passion :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)