Per fra apsfabrikken er super dygtig når det kommer til selskaber ja og super flink og nem og snakke med.
Mikkel |
super så føler jeg mig da lidt mere tryg ;-)
Per fra apsfabrikken er super dygtig når det kommer til selskaber ja og super flink og nem og snakke med.
Mikkel |
super så føler jeg mig da lidt mere tryg ;-) |
Loven er vedtaget. (Selskabsloven) § 33. Der skal til enhver tid være indbetalt 25 pct. af selskabskapitalen, dog mindst 80.000 kr
§ 40. Stk. 2. Kapitalselskabet kan ikke registreres, medmindre mindst 25 pct. af den samlede kapital, dog mindst 80.000 kr., jf. § 4, stk. 2, er indbetalt, jf. § 33, stk. 1, 1. pkt.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=125470 Så aktiekapitalen på A/S er 500.000 men stiftelsen kan ske ved indbetaling af min 25% - 125.000,- de resterende 375.000 skal indbetales på forlangende. Så helt uproff regner jeg da ikke med at være |
Regner jeg da heller ikke med, men jeg plejer nu heller ikke at være faldet af på den i den slags
Indbetaling af selskabskapital (§§ 33 |
Køb ren argan olie her
Nederst i det link du har sendt finder du: Bekendtgørelse om delvis ikrafttræden af lov om aktieselskaber og anpartsselskaber (selskabsloven) som er den jeg henviser til og der er indholdet således: |
Køb ren argan olie her
Så må jeg jo hellere bøje mig Tak for hint |
Omtalte mulighed er hermed rettet på websiden. |
Hej Det er korrekt, som anført af Lagersalg, at § 33 og 34 endnu ikke er trådt i kraft, hvilket også fremgår af dette link som er et notat om 1. fase af selskabsloven. Det vides pt. ikke, hvornår 2. fase bliver sat i gang. Til Per, så kan jeg kun sige, at jeg er helt enig i, at en offentlig portal som Retsinfo ikke engang har et notat om, at loven ikke er sat i gang, er meget misvisende. Hilsen Tonny |