Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshopløsning med en række krav

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer.

Jeg står meget tæt på lancering af en webshop som skal gøre pleje af bilen enkelt og nemt. Ved hjælp af rigtig gode guides og forklaringer gennem billeder og rigtig gode tilbud på samlede pakker skal kunden hurtigt og nemt kunne få det han eller hun lige mangler til bilen for både at forøge bilens brugtvognsværdi eller hvis man står overfor at skulle levere bilen tilbage til forhandleren efter udløbet leasingperiode.

Den samlede idé kommer også blandt andet fra gode råd og idéer fra dette forum som I alle skal have stor tak for :)

jeg søger i den forbindelse et tilbud på en komplet webshop inkl guide (eventuel seperat hjemmeside alt efter hvad du mener er bedst) og med disse nedenstående krav.

Jeg er ikke ret meget bekendt med kodning og sådan af hjemmesider. Derfor ønsker jeg at jeg kan finde rundt i den så let som ingenting eventuel med en rigtig god medfølgende guide.

Krav:

-        Inkl. søgemaskineoptimering

-        Med betalingsmodul til en hel del forskellige kreditkort

-        Nem søgefunktion

-        Nem og overskuelig administration og redigering af varer

-        Eventuel med lagerstyring (fx angivelse af antallet af varer tilbage og den automatisk opdaterer når en vare sælges)

-        Det skal være enkelt at tilføje nye varer og redigere priser, tilbud og kampagner.

-        Flash banner i toppen med forskellige seancer af hvordan bilen plejes eller viser flotte resultater, mat og falmet lak àså god som ny med den rette behandling

-        Skal indeholde en række guides og videoer/billeder med forklarende tekst omkring alle aspekter af god bilpleje, fx sammen med en eller andet form for menu i siden eller toppen

-        Skal kunne tåle en pæn portion trafik på hjemmesiden da der er en række billeder og måske videoer som kan fylde meget (hvis folk bruger guidene)

-        Endvidere ønskes der løbende SEO for optimal placering på Google som en service uden at jeg behøver at bekymre mig ret meget om online markedsføring

på forhånd tusind tak :)

- Daniel

send eventuel tilbud til mail: dbi@stofanet.dk

Er der nogle der kan komme med et cirka prisoverslag og et eventuel tilbud. Gerne til mail dbi@stofanet.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:05

Hej Daniel

Nogle af dine krav er svære at give en fast pris på, fx er SEO typisk en løbende aktivitet.

Vi kan do lave selve shoppen til dig til en fast lave pris på 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort).

Vi bygger shoppen på systemet Magento, se evt. demo her: http://demo.magentocommerce.com/

Vores pris inkluderer ikke flashbanner og indhold. Du skal selv oprette produkter og sider.

Shoppen anvender best practices mht onsite seo og vi kan også henvise til partnere der er eksperter på seo området.

Se evt. mere om vores ydelser her: http://getashop.dk/

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:49

Hej Daniel!

Vi kan hjælpe dig.

Skriv til mig på martin(snabel-a)outsoft.dk 

www.outsoft.dk 

Hilsen

Martin