Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Latterligt lave bøder!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Så kører kødskandalerne igen - og tænk sig at synderne har fået en bøde på kr. 15.000,- for at ompakke gammelt kød!!! Det skal nok få dem til at lade være en anden gang!!

Hvis man bevidst sjofler kunderne på den måde, skal det kunne mærkes! Ved ikke, hvad bøderne burde være på, men det er sgu' for lavt Super Angry

Nå, god miniferie og tænk over, hvor i køber bøfferne til grillen, når den skal frem af gemmerne igen.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:01

Nu har jeg så ikke lige hørt om den "nye" kødskandale, og jeg vil give dig ret i, at 15.000 ikke er meget.

Men den dårlige omtale og mistede kunder, hvis det kommer meget frem betyder også meget for butikkerne. Så man kan jo bare håbe på, at forbrugerne er opmærksomme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:11

Tidligere var det sådan, at det var den ansvarlige evt slagter, varehuschef eller butiksejer, som fik bøden personligt, men jeg ved ik om det stadigvæk er det?

Dvs ingen fradrag eller andet. Og så er 15.000 kr jo pludselig et helt andet tal! Ja nærmere 30-40.000 kr før skat ;D

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:12

Hvis det er sådan, så er det ihvertfald noget helt andet.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14

Indkøberen/Fokus:

Nå, god miniferie og tænk over, hvor i køber bøfferne til grillen, når den skal frem af gemmerne igen.

Jeg er så glad for at min fryser er fuld af "hjemmedyrket" oksekød, købt levende på en gård og afhentet direkte hos slagteren hvor den blev skåret ud mens jeg stod og ventede.

Og så er prisen tilmed meget lav, selv for økologisk kød. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:15

Uanset hvem der skal betale bør det være sådan, at bødens størrelse skræmmer dem fra at fuske. Med så lave bøder kan der jo spekuleres i at gøre det alligevel.

Utroligt, at det stadig forekommer med tanke på, hvordan det skadede Superbests ry sidst.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:17

Anders Christensen:

Indkøberen/Fokus:

Jeg er så glad for at min fryser er fuld af "hjemmedyrket" oksekød, købt levende på en gård og afhentet direkte hos slagteren hvor den blev skåret ud mens jeg stod og ventede.

Og så er prisen tilmed meget lav, selv for økologisk kød. Smile

Har selv gjort det samme på et tidspunkt, men der var for meget, der ikke blev spist fordi udskæringerne ikke lige passede - og så bliver prisen jo en anden. Måske man skulle igang med det igen....

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

HØRT OG OPBAKKET !!!! , det er jo vores helbred det drejer sig om, det kan man da ikke bare retfærdigøre med en bøde på 15K ;O

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)