Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot Ford Focus C-max sælges billigt - momsfri

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en rigtig fin Ford Focus C-max 1,6 TDCI, 109 hk Trend til salg. Koksmetal. Den har alle service overholdt og er passet og plejet. Har kørt 109000 km. Momsen er betalt.

Masser af udstyr, Bl.a.:

Fartpilot, træk, Webasto dieselfyr med fjernbetj. (nypris kr. 10.000), 16" Ford alu, solfilm i bag, Tom Tom navigation, el-spejle m. varme, elruder, varme i sæder, vinterhjul + mange andre ting.

Økonomisk - Kører over 20 km / literen.

Kører rigtig godt - sælges kun grundet køb af nyere Ford C-max.

Pris kr. 69.900,-

Bilen kan ses i Vejle

Ring eller skriv for billeder eller mere info. Tlf. 26164564 eller stjernholm.martin@gmail.com

Mvh.

Martin     

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:25

Stjernholm:

Puha, jeg blev helt nervøs da jeg så at du ville sælge en C-MAX billigt, indtil jeg så at det var for at få en nyere end af slagsen! Så er jeg mere rolig.

Du må have held og lykke med salget!

Til potentielle købere : Jeg kan varmt anbefale en C-MAX, kører rigtig godt, god komfort og billig i service Smile

Med venlig hilsen Anders Christensen
Der triller rundt i en C-MAX 2,0 TDCI Ghia Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:52

Lig gerne et billede op. Årgang?

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 09:56

Billede kommer lidt senere - den er fra 11. måned 2004.

Med venlig hilsen

Martin Stjernholm

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:54

Anders Christensen:
Puha, jeg blev helt nervøs da jeg så at du ville sælge en C-MAX billigt, indtil jeg så at det var for at få en nyere end af slagsen! Så er jeg mere rolig.

Hej Anders,

Ja når man først har kørt C-max én gang så bliver man rigtig glad for den Smile  Det er også med  vemod at jeg sælger den men jeg kan ikke rigtig bruge 2 stk. C-max'er Wink

Jeg har istedet købt en lidt nyere 1,6 TDCI Ghia - jeg holder mig til de små motorer ellers er forsikringen + tankbesøgende lige lovligt hårde ved mig Stick out tongue

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Så kom der lige et billede som lovet.

Bemærk venligst at, de fælge som sidder på bilen på billederne vil jeg meget gerne beholde til min nye C-max.
Der kommer istedet for originale flotte 16" Ford alufælge på med næsten nye dæk.

Stjernholm:

Hej Aminoer,

Jeg har en rigtig fin Ford Focus C-max 1,6 TDCI, 109 hk Trend til salg. Koksmetal. Den har alle service overholdt og er passet og plejet. Har kørt 109000 km. Momsen er betalt.

Masser af udstyr, Bl.a.:

Fartpilot, træk, Webasto dieselfyr med fjernbetj. (nypris kr. 10.000), 16" Ford alu, solfilm i bag, Tom Tom navigation, el-spejle m. varme, elruder, varme i sæder, vinterhjul + mange andre ting.

Pris kr. 69.900,-

Bilen kan ses i Vejle

Ring eller skriv for billeder eller mere info. Tlf. 26164564 eller stjernholm.martin@gmail.com

Mvh.

Martin     

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:21

Hej Amino'er,

Jeg vi lige tilbyde en ekstra chance for at købe min C-max. Den står til 66.900,- på DBA og Bilbasen men hvis du kan slå til rimelig hurtigt kan kan du få den for 65.000 her og nu.

Den går på bilauktion næste uge med mindstepris på 65.000,- så hvis du er hurtig kan du købe den direkte igennem mig og undgå købers salær til auktionshuset.

Ha' en god dag !

Mvh.

Martin  

Tlf. 26164564

Stjernholm:

Hej Aminoer,

Så kom der lige et billede som lovet.

Bemærk venligst at, de fælge som sidder på bilen på billederne vil jeg meget gerne beholde til min nye C-max.
Der kommer istedet for originale flotte 16" Ford alufælge på med næsten nye dæk.

Stjernholm:

Hej Aminoer,

Masser af udstyr, Bl.a.:

Pris kr. 69.900,-

Bilen kan ses i Vejle

Mvh.

Martin     

Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:57

Hej

Er den solgt?

Mvh

Jørn

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07