Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fremstilling af legetøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor man tager hen, hvis man gerne vil lave sine egne puslespil motiver i træ eller hårdt papir, vendespil i hårdt papir med eget tryk af figurer?? og

Hvor kan man få lavet æskerne i pap/træ med forskellige tryk til at have eks. puslespillet i????? 

Håber på et svar.

Hilsen Yasmus

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:49
Jeg ved ikke hel hvor du skal henvende dig. Men prøv at få fat i en slags agent men erfaring´med produktion af legetøj. En som ligeledes kan hjælpe dig med CE godkendelser osv.

Der er vist en del regler med produktion af legeartikler til børn. Jeg er på ingen måde ekspert inden for det område. Så det skal blot ses som nogle tanker jeg gjorde mig.

God vind.

/ Charly

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:23
Hej Yasmus, du kan sagtens finde firmaer i DK der kan hjælpe dig med det - og for den sags skyld også ud over europa, men du skal være forberedt på at prisen er ca. 5-10 højere end du kan få lavet det til i Kina. Men så skal du også være parat til at få lavet MANGE ad gangen.

Min erfaring er at kvaliteten er helt på højde med vestlig produktion (hvad sådanne produkter angår), men man skal bestille store partier ad gangen.

Hvis du vil videre med Kina tanken, så er www.alibaba.com netværket et godt sted at starte. Der kan du få tilbud fra diverse leverandører.

Alternativt skal du finde en virksomhed i Danmark der har erfaringen med at handle med en Kinesisk leverandør (kan godt være lidt specielt) og så acceptere at det hele så koster lidt ekstra (men ikke i nærheden af hvad du skulle betale for produktion i DK eller lignende).

En fordel ved at få produceret i DK eller andet EU land kan være at du kan få lavet et mindre antal pr. produktion, men rent prismæssigt vil du typisk kunne få leveret 5 til 10 gange så mange produkter til den samme pris i Kina.

Håber du kan bruge det )

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:25

Hej Yasmus

Jeg kan se, at dit indlæg er af ældre dato, men hvis det stadig er aktuelt, så kan jeg fremstille et rammepuslespil 385 mm x 265 mm - hvor brikkerne (hård pap - ligger i en hård pap-ramme på en hård pap-bagplade - for ca. kr. 40 pr. stk ved 500 eksemplarer, ca. kr. 35 pr. stk ved 1.000 eksemplarer og ca. kr. 30 pr. stk. ved 5.000 eksemplarer. Hertil kommer ca. kr. 12.000 til stanseform.

Hvis du ønsker et puslespil i æske, finder vi også ud af det.

Kontakt os for nærmere info på: dbg@danishboardgames.dk.

Mvh

Peter Andersen, Danish Board Games ApS

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:56

Hej Charly

På Figurfabrikken kan vi fremstille legetøj og figurer i plast, pvc og gummi.

Tjek hjemmesiden http://www.figurfabrikken.dk/ og send en mail hvis du mener at der er basis for et samarbejde. Vi har den direkte kontakt til fabrik i Kina, og dansk (kinesisk talende) medarbejder som løbende tjekker op på produktion, pakning, kvalitet o.s.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)