Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget i løn

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
men jeg tror personligt ikke de sælger flere balloner fordi timeprisen er 5kr. højere.

Nu handler dette ikke kun om salg, men som trådstarter skriver at han får et par glade medarbejder.

Lagersalg123 - JEN:
så giv mindsteløn og bonus for gode salg - det motiverer og der kan gå sport i det som konkurrence imellem dem.

Det er jeg ret sikker på det ikke holder nogen steder, at "stresse" sin ansatte vil ikke føre til noget godt.Husk hastværk =lastværk .)

/allan

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 08:21

Lagersalg123

Jeg skriver jo også at de 70 kr. kun er grund lønnen, og for mig handler det ikke kun om salg, for jeg har valgt at give 10 for hver salg jeg har i Helsingør bycenter til Børns voksen venner, og jeg skal ikke kun være der en gang.men resten af 2010, jeg kunne godt være kold og sige at jeg beholder selv det hele, men sådan er jeg ikke som person og sådan er min virksomheds politik ikke, så jeg vil ikke give mindste lønnen til mine ansatte.  

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:42

DesignYOU:
Det er jeg ret sikker på det ikke holder nogen steder, at "stresse" sin ansatte vil ikke føre til noget godt.Husk hastværk =lastværk .)

Hej Allan

Ja du har ret, men hey det er balloner vi snakker om Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 08:47

www.ballonbutikken.dk :
og jeg skal ikke kun være der en gang.men resten af 2010

så stiller tingene sig jo en del anerledes Smile Nu skal det ikke lyde som om jeg er kold og kynisk i netop det henseende selv. Jeg betaler mine ungarbejdere 80 i timen uanset alder, bare de udfører opgaven til min tilfredshed. Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 08:54

DesignYOU:

Hej Allan

Ja du har ret, men hey det er balloner vi snakker om Smile

Hej lagersalg123

Ja du har ret det er bare balloner, men det skal man ikke tage fejl af, jeg er jo grossist og vi har meget travlt for tiden, for at kan følge med, så skal jeg have to paller ud at døren hver dag alle ugens 7 dage.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 08:58

www.ballonbutikken.dk :
Ja du har ret det er bare balloner, men det skal man ikke tage fejl af, jeg er jo grossist og vi har meget travlt for tiden, for at kan følge med, så skal jeg have to paller ud at døren hver dag alle ugens 7 dage.

Hej Ronnie,

Det var ikke nedsættende ment, man danner sig jo et billede i hovedet ligesom fra florlystelsesstederne, så det er nok ude af kontekst med sådan en kommentar, da jeg intet aner om den type business, ser mest hvor stressede isfolk kan blive Smile

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:01

Lagersalg123 - JEN:
Jeg betaler mine ungarbejdere 80 i timen uanset alder, bare de udfører opgaven til min tilfredshed. Smile

Det kunne Tina Lund lære lidt af :)

Sorry for off topic ..

/allan

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 09:29

Hej igen Lagersalg123

Nej jeg ved godt at det ikke var ment på den mådeSmile

Men som du, så tænker folk på balloner i Tivoli, Bakken og Sommerland, men der er slet ikke nogen dårlig forretning, man kan nemt sælge balloner hele sommeren og så leve godt af det resten af året.  

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)