Har du et firma logo der er "smuset"/pixileret og ønsker du at få det ren-tegnet? Eller trænger dit firma logo til en ganske alm 2010 ansigstløftning? Eller ønsker du et helt nyt firma logo?
Jamen så er det nu du skal gribe chancen.
Hvad kan vi tilbyde:
Vi sætter priserne ned (Det variere lidt efter hvad det er du ønsker) og yderligere vil du blive nævnt med firma navn og link fra vores nye side der bliver lanceret her i næste uge.
Hvad kan vi:
Vi kan både ren tegne og skabe nye firma logoer. Vi kan skabe former eller figurer eller skabe en maskot til dig. Du vil modtage dit nye firma logo i høj kvalitet og du vil modtage logoet som .jpg. png .pdf og arbejdsfil.
Der har været mange spændende logo'er så jeg har besluttet at hvis det er i orden med de forskellige kunder så vil jeg i løbet af weekenden eller i næste uge vise de logoer der er blevet lavet og så synes jeg vi skal køre en uge mere.
Så hvis du skal bruge en rentegning af dit logo eller ønsker du et helt nyt så har du altså her muligheden for at få det til en billig penge og samtidig vil du blive vist under vores referencer.
Vi har nu haft rigtig mange henvendelser og tusind tak for den store interesse.
Såfrem det er i orden med de forskellige der har henvendt sig vil vi i morgen uploade de logoer der er blevet lavet her den sidste uges tid eller i hvertfald nogle af dem.
Tilbudet kan stadig benyttes frem til og med søndag så hvis der skulle være andre der skulle være interesseret i at benytte sig af det og komme med på vores reference liste