Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback modtages.. Portfolioet er online!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så fik jeg lavet mit portfolio som jeg vil have det.

Nils Pedersen.dk

Siden er 70-80% færdig i første omgang.

Følgende mangler:
Case-studies på forsiden samt reference siden.
Profil billede på profil siden, og eventuelt korte noget teksten af ?
Service-siden, har jeg tænkt at uddybe med en "Gå til side 2" eller noget i den stil, for at beskrive nærmere om mine services.
Samt at der mangler en kontakt formular, som snart kommer på.

Alle de her er ting er selvfølgelig vigtige ting, og vil komme på snarrest.

Jeg vil dog gerne høre fra dig om følgende:

- Hvad synes du om siden?
- Er siden brugervenlig?
- For bedre at kunne nå ud til så mange som muligt, på alle slags platforme og skærmstørrelser, håber jeg du har mulighed for at tage et screenshot af siden, som den ser ud på din skærm: tinypic.com
- Er der for meget "lir" på kontakt-siden med google-map kortene ?
- Synes I jeg skal tilføje eller fjerne noget høre jeg meget gerne.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Nils Pedersen
Multimediedesigner

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:52

Førstehåndsindtrykket er godt. Der mangler noget tekst, som du har skrevet. Men den eneste forbedring jeg vil nævne er under "services" hvor teksten med boldskrift, er kommet for tæt på den ovenstående tekst.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Holger:

Førstehåndsindtrykket er godt. Der mangler noget tekst, som du har skrevet. Men den eneste forbedring jeg vil nævne er under "services" hvor teksten med boldskrift, er kommet for tæt på den ovenstående tekst.

Hej Holger,

Tak for din kritik.

Angående overskriften på service-siden, går jeg udfra det er den der hedder: "Kan dine kunder finde dig?" som du henviser til ?

Den bliver fikset snarrest.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:40

Start ikke tekste med velkommen

lyder mere professionelt OM Multiwebdesigner udvikling af dit projekt ,sådan kunne en start tekst lyde

Så der stod fester på kollegiet og venner var du bl.a. med til , jeg ville nøjes med kun i profilbeskrivelse at skrive alt der relateret til mit fag.

Lave lidt flere overskrifter med h1 og underskrifter h2 mv. derved viser du lidt kendskab til søgeord optimering dette er tit det folk kigger efter de kigger efter en designer , da tit disse ting skal samarbejde design og søgeord optimering ved udarbejdelse af en hjemmeside

lav lidt længere titler til google derved vis nogle kendeskaber også der <head><title> Nils Pedersen.dk - // forside </title>< huske skriv ikke titlen velkomme lav en sælgende titlen til google med lidt søgeord i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Mikael christiansen:

Start ikke tekste med velkommen

lyder mere professionelt OM Multiwebdesigner udvikling af dit projekt ,sådan kunne en start tekst lyde

Så der stod fester på kollegiet og venner var du bl.a. med til , jeg ville nøjes med kun i profilbeskrivelse at skrive alt der relateret til mit fag.

Lave lidt flere overskrifter med h1 og underskrifter h2 mv. derved viser du lidt kendskab til søgeord optimering dette er tit det folk kigger efter de kigger efter en designer , da tit disse ting skal samarbejde design og søgeord optimering ved udarbejdelse af en hjemmeside

lav lidt længere titler til google derved vis nogle kendeskaber også der <head><title> Nils Pedersen.dk - // forside </title>< huske skriv ikke titlen velkomme lav en sælgende titlen til google med lidt søgeord i

Hej Mikael,

Tak for din besked.
- Det skal jeg naturligvis tænke over, det med titlerne. Har bare været så ekstatisk om at få det online, så nu kommer alt det sjove... "små-tingene" :)

- Og så er det jo lige det med at huske det, når man endelig sidder med det.
- Du skulle vel ikke ligge inde med en huske-seddel eller lign. hvor man på en eller anden måde kan vinge af de ting man har husket?, så man ikke skal tænke over hvad man skal søge på google hele tiden, fordi man glemmer det :P

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:15

Hej Nils,

Jeg kan godt lidt den stil du sigter efter, men jeg synes der er et par småting i det grafiske som ikke er helt perfekt.

1. Har du selv taget baggrundsbilledet? Det ligner lidt, at det ikke er taget med et super-godt kamera - måske tager jeg fejl. Hvert fald er det lidt grumset og jeg tror du vil kunne finde et bedre billede på de forskellige hjemmesider, hvor du kan købe gode billeder for få dollars.

2. I Safari på mac er der lidt placeringsproblemer, se her 

3. Jeg synes der mangler lidt luft rundt om teksten i kasserne. Jeg vil anbefale dig, at lave større margin, så det hele bliver mere let og lækkert. I det hele taget virker typografien ret ordinær. Prøv at se om du kan pifte det lidt op uden at gå på kompromis med SEO'en.

Jeg kan ikke se behøvet for dit Google Map :-) Du er vel en slags freelance grafiker? Hvis du ikke har et decideret kontor, så er det ikke så aktuelt. Hvis du alligevel vil beholde det, så synes jeg du bør henvise til kortet med et link.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44

Hej Tino,

Tak for din kritik - Den var brugbar iht Mac bruger Wink

I al "hemmelighed" har jeg brugt et stock billede fra sxc.hu - hvor jeg er ret så sikker på det er gratis at benytte - ret mig hvis jeg tager fejl.

Selve container/wrapperen har en fast bredde på 960px og er sat til margin: 0 auto; i css. Derved kan jeg ikke se at det skulle skabe nogle problemer, og til "tidligere ansættelser de sidste 6 år-boksen", benytter jeg regular <tables>, hvor jeg - efter har set du skrev, har tjekket at de er lukket af rigtigt.

- Hvilken skærm opløsnøning køre du med ?

Baggrundsbilledet er sat til en forholdsvis høj skærmopløsning: 2000x1080, hvordan fikser jeg det, så det går ind og bliver mindre eller "udvider sig " i forhold til brugerens skærmopløsning ? - Det burde man kunne gøre i CSS - UDEN JAVASCRIPT.

Google-map kortet har du ret i. Jeg benytter det kun "for sjov", for at sidde og rode lidt med API'en. - Men kan godt se det du mener med hensigten med det  Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50

Tilføjer lige:

Af mærkelig grund når jeg prøver at køre sitet i Internet Explore 7 kan den ikke siderne: Services og Referencer.
- Hvordan fikser jeg det dumme problem? (Se problemet her) Sad

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:50

Hej Nils,

Selvom det er i det små, så mener jeg, at du har en lille stavefejl i introteksten:

"2. semestre"

Ellers synes jeg siden ser fin ud.

Held og lykke med din opgave.

/morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58

MortenKrogh:

Hej Nils,

Selvom det er i det små, så mener jeg, at du har en lille stavefejl i introteksten:

"2. semestre"

Ellers synes jeg siden ser fin ud.

Held og lykke med din opgave.

/morten

Hej Morten

Tak for info, den skulle gerne være rettet nu Wink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)