Hej driver www.hltv.org som per måned har følgende stats: 1.900.000 besøg 10.000.000 sidevisninger Det er jo pæne tal, men problemet er at de rækker sig over hele verden. Her er vores top 10. 1. Poland 2. Russia 3. Sweden 4. Portugal 5. Brazil 6. Ukraine 7. Norway 8. Romania 9. France 10. Denmark Vi har også en livligt brugt Youtube kanal samt facebook/twitter, dog ikke så brugt. Pt sælger jeg reklamer til hardware producenter inden for spil branchen, men det er ikke de helt store drenge. MSI og Sennheiser fx har været inde over, men ikke længere. Måske jeg bare er for ringe til at præsentere vores reklamebase eller også er produktet vi kan tilbyde bare for ringe. Hvordan er det nemmest at øge indtjeningen på sådan et site? Google ads var en katastrofe. Er der nogen der har et bud på hvad sådan et site burde tjene per måned?
|
Det er en svær målgruppe, for dine besøgende er formentlig helt eller hvert fald halvt immune overfor markedsføring. Derfor tror jeg det skal være snedigt, før det virker.
At Google AdSense ikke slår igennem på siden, har vidst mere med implementering at gøre. Der er mange ufatteligt store sider både i Danmark og i udlandet som bruger det, så jeg kan ikke se hvorfor I ikke skulle kunne gøre det samme - under forudsætning af det blev indført rigtigt.
Hvad med sådan noget som nyhedsbreve, affiliate markedsføring (anmeldelser, m.v.) og den slags?
Eller klassikeren: Et særligt VIP medlemskab, som det ses på både XplayN.com og Amino (Plus).