Mht. stavefejlene kan kritikken vel undgås, hvis du sørger for at køre det gennem en stavekontrol?
Stavekontrollen er skam allerede i brug. Fremover strammer jeg yderligere op. Min kæreste er en haj til grammatik, og hun får derfor lige lov til at læse artiklerne igennem, før de bliver sendt afsted.
Og du skal slet ikke undskylde når du 'kritiserer' mig.. Konstruktiv kritik er lige præcis det, vi skal være kendte for her på Amino :-)
Tak for støtten til jer andre. Langt de fleste er glade og tilfredse, og udmeldingen kommer kun, så jeg ikke skal gentage mig selv igen og igen
Hæ hæ... Ja så lyder det jo bare som folk der brokker sig for at brokke sig - for man kan faktisk stort set eliminere stavefejl, hvis man bruger stavekontrol* - og dem kan man jo desværre aldrig gardere sig imod
* Det kræver bare man lærer stavekontrollen at opføre sig pænt og i øvrigt altid har en ordbog klar, når den støder på et ord den ikke kender - mere hvis der skulle sidde nogen derude, der endnu ikke har opdaget pointen med de irriterende røde streger i ens dokumenter ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
det er den sædvanlige diskussion om stavekontrol, hvor alt for mange tror at stavekontrol tror at det er guds gave til mennesket.
En stavekontrol er i virkeligheden ret elendig, selv her i anno 2010, og tager kun fat i de allerværste stavefejl og de mest simple grammatik fejl. Det danske sprog er fortsat for kompliceret (eller stavekontrol rutinerne er fortsat for dårlige), til at kunne eliminere de mange sproglige fejl der kan opstå.
Folk som f.eks. skriver "endelig" i stedet for "egentlig", eller "syntes" istedet for "synes" osv. osv. Der er tusindvis af denne slags eksempler som stavekontrollen er for dum til at forstå at ordet ikke passer i sammenhæng, selvom ordet i sig selv er korrekt.
Så blev min tur til at få en artikel fra Ulrik, jeg var noget spændt, for jeg ville ikke bruge ham til en af mine virksomheder, nej, det skulle være til en artikel som jeg ville have på min private blog. Den handler om Valuta fadæsen i faxe kommune, afsløret af de konservative i Faxe - læs med her
Hej vil du lave en artikel til min webshop som jeg er ved at lave webshoppen bliver på Dansk og Engels de 2 sprog laver jeg på siden. Artiklen skal være om hjemmesiden en start side artikel webshoppen bliver lavet i oscommerce. Hjemmesiden er cool-shopinge.com