Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-venlige artikler foræres (næsten) væk

Side 13 ud af 15 (150 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fama:
Mht. stavefejlene kan kritikken vel undgås, hvis du sørger for at køre det gennem en stavekontrol?

Stavekontrollen er skam allerede i brug. Fremover strammer jeg yderligere op. Min kæreste er en haj til grammatik, og hun får derfor lige lov til at læse artiklerne igennem, før de bliver sendt afsted.

Og du skal slet ikke undskylde når du 'kritiserer' mig.. Konstruktiv kritik er lige præcis det, vi skal være kendte for her på Amino :-)

Tak for støtten til jer andre. Langt de fleste er glade og tilfredse, og udmeldingen kommer kun, så jeg ikke skal gentage mig selv igen og igen Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:20

BZR:
Stavekontrollen er skam allerede i brug.

Hæ hæ... Ja så lyder det jo bare som folk der brokker sig for at brokke sig - for man kan faktisk stort set eliminere stavefejl, hvis man bruger stavekontrol* - og dem kan man jo desværre aldrig gardere sig imod Geeked

* Det kræver bare man lærer stavekontrollen at opføre sig pænt og i øvrigt altid har en ordbog klar, når den støder på et ord den ikke kender - mere hvis der skulle sidde nogen derude, der endnu ikke har opdaget pointen med de irriterende røde streger i ens dokumenter ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:29

det er den sædvanlige diskussion om stavekontrol, hvor alt for mange tror at stavekontrol tror at det er guds gave til mennesket.

En stavekontrol er i virkeligheden ret elendig, selv her i anno 2010, og tager kun fat i de allerværste stavefejl og de mest simple grammatik fejl. Det danske sprog er fortsat for kompliceret (eller stavekontrol rutinerne er fortsat for dårlige), til at kunne eliminere de mange sproglige fejl der kan opstå.

Folk som f.eks. skriver "endelig" i stedet for "egentlig", eller "syntes" istedet for "synes" osv. osv. Der er tusindvis af denne slags eksempler som stavekontrollen er for dum til at forstå at ordet ikke passer i sammenhæng, selvom ordet i sig selv er korrekt.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 17:40

Så gutter, nu tager vi lige diskussionen i opløbet, før det hele kommer til at handle om stavekontrollen i Word ;-)

Fama: Hvis du vil give Lars svar på tiltale, så ville jeg blive rigtig glad, hvis du gad gøre det i en PB. Og det samme gælder den anden vej!

Tusind tak - og fortsat god (men desværre regnfuld) søndag! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fået mine artikler. Selvfølgelig lang ventetid, men de var ventetiden værd :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:37

Så blev min tur til at få en artikel fra Ulrik, jeg var noget spændt, for jeg ville ikke bruge ham til en af mine virksomheder, nej, det skulle være til en artikel som jeg ville have på min private blog. Den handler om Valuta fadæsen i faxe kommune, afsløret af de konservative i Faxe - læs med her

http://www.nyetider.nu/?p=111

Jeg er fuldt ud tilfreds, jeg havde undervejs en konstruktiv dialog med Ulrik, og jeg vil helt sikkert også bruge ham fremover!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 00:14

Hej vil du lave en artikel til min webshop som jeg er ved at lave webshoppen bliver på Dansk og Engels de 2 sprog laver jeg på siden. Artiklen skal være om hjemmesiden en start side artikel webshoppen bliver lavet i oscommerce. Hjemmesiden er cool-shopinge.com Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for de pæne ord, Henrik ;-)

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:06

Ulrik har gjort et virkelig godt stykke arbejde for mig, og er en af de bedste tekstforfattere jeg har samarbejdet med.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:31

Hej Ulrik

Jeg har nu læst 13 sider igennem med ene positive tilbagemeldinger.

jeg har 3 hjemmesider som jeg ønsker nogen tekster til.

særligt den ene er der tale om lidt ekspres leveringer.

er ikke sikker på priserne, er det dem der står her i tråden eller dem der står på din hjemmeside ?

Mvh

Torbjørn

tc@viflytterdinbil.dk

Side 13 ud af 15 (150 indlæg)