|
Super, Lars :-) |
Jeg kan forresten også skrive tekst til korte nyhedsbreve, for samme pris som en artikel. Det har jeg bl.a. gjort for Billige3Dbriller.dk.
Debat
|
Super, Lars :-) |
|
Jeg kan forresten også skrive tekst til korte nyhedsbreve, for samme pris som en artikel. Det har jeg bl.a. gjort for Billige3Dbriller.dk. |
|
Hallo hallo, lad os lige starte tirsdagen med en lille succeshistorie. Den artikel jeg skrev for Casper, IOOS Internet om Debitor Registret er strøget direkte ind på side 1 foran 17.100 andre sider - og det uden nogen form for linkbuilding. Tillykke til Casper med de ekstra besøg, artiklen giver! |
Du er fanme sej BZR. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
|
Ahh, du må have personlig søgning slået til :-). Den er stadigvæk placeret i bunden af side 1... men lån under 25 år, er også hoppet ind på side 1, så min varmeste anbefaling herfra. Med venlig hilsen |
|
Hvis du bor i Århus området kan jeg godt bruge dig til andre journalistiske opgaver - bare send en e-mail med dine kontaktoplysninger |
|
Jeg har nu fået mine tekster, og er klart tilfreds. Men I må da hellere vurdere selv :-) Jeg har fået lavet 11 mindre tekster omkring de 11 webhoteller jeg linker til fra henholdvis min oversigt over webhoteller, samt min side om billige private hjemmesider. Teksterne findes her: Billig hjemmeside hos Surftown Discount webhotel hos Web Domain Exaweb byder på billige webhoteller Billigt webhotel hos
WebHotelDK Få en billig hjemmeside hos
InterGate Billige webhoteller hos
DanDomain Det var mange links, men også mange tekster. |
|
Du kommmer som en engel sendt fra himlen. Stavning er ikke min stærke side og har hårdt brug for hjælp. Jeg har sendt dig en mail fra min hotmail og håber virkelig på at hører fra dig.
|