Hej Amino brugere, ComputerButik er på vej med et helt nyt og smart webshopdesign, som går i cyperspace lige efter nytår. Vi har et system som kan uploade varenumre, priser, kortbeskrivelse, men ikke udvidet produktbeskrivelse. Se et eksempel hos en af vores konkurrenter: www.prcdata.dk (se f.eks under "hardware") Vi har ladet os forføre lidt at Cnet, hvor alle oem-varenumre kan uploades, og shoppen skulle efter sigende hente alle de opdaterede infos og billeder omkring produktet - det er jo lidt smart, når vi har over 150.000 varenumre at "lege" med. Er der nogen her der kender til Cnet, gerne erfaringer i praktis, og findes der et andet system der er brugbart? PS! Det bedste svar kåres med en god rabat hos ComputerButik! På forhånd tak, Bo Saksager ComputerButik A/S |
Cnet - en god løsning?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Min mening er derfor at hvis i ikke selv kan levere lige så detaljerede og grundige data som i kan få med CNet, så bør i vælge CNet''s løsning. Hvis i har så mange varenumre som du nævner, vil det nok være svært selv at kunne stå for det. En af vores primære leverandører anvender i øvrigt CNet data, og det er ofte meget tilfredstillende med de oplysninger der er tilgængelige i deres webshop (primært omkring bundkort). Det eneste jeg mangler et et direkte produktlink, og gerne links til anmeldelser af produktet. |
Jeg kan kun give sune ret.. Jeg handler aldrig steder med en dårlig varebeskrivelse. Som jeg har skevet et andet sted her på forumet så bruger jeg OsCommerce som jeg selv har sat up via surftown men hvis man er en størrere virksomhed vil jeg anbefale surftown ervherv : http://www.erhverv.surftown.dk/default.asp?docid=dca02516-1a76-423b-99f9-47704019aa2c Håber at det kan bruges! :-) |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)