Nu er jeg ejeren bag kataloget, og kan forsikre dig om at der ikke bliver anvendt nogen former for nofollow på de links, der bliver sendt videre til dit website. Sådan burde de fleste kataloger være lavet, eftersom det helst skulle give god link juice jo! - Kan ligeledes anbefale dig gratis-link.dk som også anvender follow links.
Mht. til dit problem, tror jeg også det har været en mindre peak, der lige skubber katalogerne frem af i køen, indtil dit eget website vinder status. Men det skal nok komme så længe du arbejder for det :-)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Nu er jeg ejeren bag kataloget, og kan forsikre dig om at der ikke bliver anvendt nogen former for nofollow på de links, der bliver sendt videre til dit website. Sådan burde de fleste kataloger være lavet, eftersom det helst skulle give god link juice jo! - Kan ligeledes anbefale dig gratis-link.dk som også anvender follow links.
Mht. til dit problem, tror jeg også det har været en mindre peak, der lige skubber katalogerne frem af i køen, indtil dit eget website vinder status. Men det skal nok komme så længe du arbejder for det :-)
Hej Daniel.
Tak for dit svar :-D
Jeg tilmeldte os gratis-link.dk for næsten en måned siden, samtidig med din: linkjunglen.dk, men den vises stadig ikke fra gratis-link.dk. Tager det SÅ lang tid for dem, eller skal jeg måske prøve at kontakte dem igen?
Er faldet over en side der hedder: http://www.linkkataloger.dk/ de sætter linkene i kategori efter Pagerank, og hvilke der er værd at tilmelde sig. Det er jo genialt! Den side skal jeg gennemgå i morgen når jeg får tid :-D
Jeg tilmeldte os gratis-link.dk for næsten en måned siden, samtidig med din: linkjunglen.dk, men den vises stadig ikke fra gratis-link.dk. Tager det SÅ lang tid for dem, eller skal jeg måske prøve at kontakte dem igen?
Nu er det sådan at jeg også er ejeren af gratis-link.dk, og vil påstå at de to kataloger nok har dk's hurtigste tilmelding, så vidt jeg kan se er dit link derinde? søgte bare efter din URL.. Maler maling.
Så det hele burde være iorden :-)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Nu er det sådan at jeg også er ejeren af gratis-link.dk, og vil påstå at de to kataloger nok har dk's hurtigste tilmelding, så vidt jeg kan se er dit link derinde? søgte bare efter din URL.. Maler maling.
Så det hele burde være iorden :-)
Jeg gik lige ind i yahoo.siteexplorer for at se om der var kommet link fra www.gratis-link.dk men den var stadig ikke kommet på listen. Men værre endnu, www.linkjunglen.dk var også væk!
Skal man opdatere den én gang i måneden eller hvordan fungerer det?
Jeg forstår ikke helt yahoo.siteexplorer...for jeg har tilmeldt og fået over 20 nye links siden sidst, men den falder i linkantal, næsten hver gang jeg er der inde og tjekke.
Hvordan kan det være? Og findes der et bedre system til at se inlinks på? Jeg kører IE.
Yahoo skal lige have tid til at crawle siderne før Site Explorer kan vise dine links. Linkbuilding tager tid og nogle af resultaterne forsvinder ind imellem for så at vende tilbage igen (bl.a. via tags) - dette betyder dog ikke nødvendigvis at linket er forsvundet fra indekset. Nogle af linkkatalogerne har f.eks. også "nye links" på forsiden, hvilket kan være baggrunden for at dit link var synligt førhen. Da dette link kun er midlertidigt forsvinder det igen, men Yahoo vil, alt efter hvor hurtigt den crawler kataloget eller undersiderne, finde den pågældende kategori/side hvor dit link er permanent placeret.
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Yahoo skal lige have tid til at crawle siderne før Site Explorer kan vise dine links. Linkbuilding tager tid og nogle af resultaterne forsvinder ind imellem for så at vende tilbage igen (bl.a. via tags) - dette betyder dog ikke nødvendigvis at linket er forsvundet fra indekset. Nogle af linkkatalogerne har f.eks. også "nye links" på forsiden, hvilket kan være baggrunden for at dit link var synligt førhen. Da dette link kun er midlertidigt forsvinder det igen, men Yahoo vil, alt efter hvor hurtigt den crawler kataloget eller undersiderne, finde den pågældende kategori/side hvor dit link er permanent placeret.
Hej.
Mange tak for dit svar!
Men jeg kan stadig ikke helt forstå idéen med, at et link kan forsvinde igen, efter det er registreret.
Findes der måske en mere præcis måde, at se sine links på? Har google ikke en tæller man kan bruge?
Hvis jeg var dig ville jeg ikke fokusere så meget på om du kan se hvor mange links du har. Brug i stedet din tid på at få flere links ude fra og på at skrive nye gode tekster til din side. For hver gang du skriver en ny artikel til din side har endnu en chance for at besøgende fra i Google.
Det vigtige er at du kan se positive resultater i dine Google Analytics stats, dine stats er nøglen, det er her kan du se om det du laver virker eller ej. Som skrevet tidligere, god SEO tager tid så bare klø på.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...