Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eventkoordinator

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er en uge pige på 23 år, som brænder virkelig meget for at arbejde inden for event ( arranger fest osv) Jeg kunne rigtigt godt tænkte mig at starte som en eventkoordinatorelev hos et eventbureau eller noget ligende. Jeg har læst markedsføringsøkonom og har også 12 uger HGS på niels brock. Jeg er en meget kreativ person, og elsker at planlægge fester og arrangementer, hvilket jeg har gjort et par gange fra min daværende arbejder som medarbejder på et diskotek. Jeg er en meget åbne og udadvendt kan arbejde selvstændig og fungerer også rigtigt i et team. Jeg håber at nogen kunne være interesse i at have mig hos elev.

Skriv hvis I har interesser, glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.

Bow

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 23:15

Hej

Hvad med at prøve at hive fat i Roskilde Festivalen? Der er meget at arrangere der Smile og de har også deres eget Roskilde Event.

:-) Dorthe

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 02:10

tusind tak for dit svar.. det lyder i hvert fald som en god ide, dog er det lidt langt væk hvis jeg skal til roskilde hver dag, men er i hvert fald et skridt, hvis bare kan være med til at hjælpe dem når det holde festivaler :-)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26

Hej!

Jeg er 21 år og fra kolding. Jeg har også meget interesse i eventkoordinering. Sidder bl.a. som hovedkoordinator på en festival i sønderjylland. Dette er dog på frivilligt basis. jeg kunne godt tænke mig at starte selv, og er lidt på udkig efter en som kunne tænke sig at tage del i dette. Hvis du har interesse, kan vi jo tales ved og finde ud af hvordan og hvorledes.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:35

Hej!

Jeg har en eventkoordinater elev ansat, og kan kun anbefale andre det. Jeg vil dog sige at man skal være opmærksom på at få en der ikke er "bange" for at tage fat og udføre praktisk arbejde, det har ihvertfald været en stor fordel hos os.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)