Sidder du og taenker paa at saelge din virksomhed? Jeg er paa kig efter virksomheder som ikke koerer med underskud, eller lige koerer rundt. Men mangler et kreativt indspark til at komme videre baade nationalt og internationalt. Et krav er at virksomheden idag ikke er bundet op af tunge omkostninger i form af lokale lejer, derfor vil virksomheder som baserer deres salg via internettet vaere mest interessante. Send mig en email med en kort beskrivelse af din virksomhed og jeg vil svare tilbage til dig hurtigst mulligt om det har interesse. Det er et krav at virksomheden kan dokumentere salg og regnskab for de sidste to aar. Der er ikke interesse i virksomheder som saelger computer udstyr eller kopi maskiner ol. Mvh. |
Med alt fairness ville det måske være relevant at anføre dit råderum.Nu har jeg besøgt Amino annonymt flere gange, langt om længe fået tid til at oprette en profil, men mit klare indtryk er at der findes iværksættere/virksomheder af meget forskellige størrelser her.
Så hvad taler vi om 50-100mio. kr., 100-200mio. kr., 250-500mio. kr. eller derover?
Folk har jo nok en ide om hvor deres virksomhed befinder sig, men svært at mødes hvis ikke man ved hvor modparten befinder sig