Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sælger vores nuværende webshopsystem samt unikt design rigtig billigt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Min partner og jeg har for noget tid købt webshoppen http://funkyskins.com/ fra dens oprindelige ejer, hvor vi har overtaget varelager, koncept samt selve webshoppen med dens design. Vi har brugt webshoppen her det første stykke tid, og vi har været rigtig godt tilfredse med dette. Vi har haft rigtig gode oplevelser med webshoppens generelle flow, og vi har oplevet en ganske høj konverteringsrate.

Vi har dog besluttet at foretage nogle markante strategiske ændringer i vores produktsortiment, hvilket desværre medfører, at vi ikke længere føler, at det nuværende webshopsystem samt designet ville være en smart løsning til vores fremtidige forretning. Derfor håber vi, at vi kan finde en anden her på Amino, der kan få glæde af denne fantastiske platform!

Selve webshoppen er udviklet af virksomheden RedWeb ApS. Webshoppen er baseret på Joomla Open Source Content Management systemet med webshopudvidelsen Virtuemart. Sitet kører på en linux platform med PHP og MySQL database som rygradden i systemet.

Selve webshoppens unikke design er udviklet af Creative Passion, der på mesterlig vis har formået at opfylde vores ønske om, at webshoppen skulle skille sig ud fra mængden og blive husket af dens besøgende. Dette mål er opfyldt via webshoppens specielle måde at navigere rundt på webshoppen, hvor især produktvisningen har nogle anderledes karakterer.

Webshoppen er blevet udviklet med en masse smarte funktioner. Der er integreret to sprog på sitet - dansk og engelsk, og det fungerer rigtig godt, og der kan nemt skiftes imellem de to forskellige sprog. Derudover er betalingsløsningen ePay allerede integreret, så det er nemt at få sat sin egen PBS aftale op på siden. Herudover er det integreret spændende funktioner som f.eks. videovisning, som der kan ses fra hver produktside: http://funkyskins.com/pc-laptops/angel-of-stone. Herfra klikkes der på ''Watch mounting video'', og boksen med videoen vil så komme frem. Der er masser af super smarte funktioner som denne, og det vil den nye ejer uden tvivl få stor gavn af!

Webshoppens administratorsystem er meget nemt og ligetil, og der opnås adgang via http://www.funkyskins.com/administrator/. Herfra styres alle webshoppens aktiviteter som f.eks. oprettelse af produkter, håndtering af kunder, oprettelse af blogindlæg, redigering af tekster samt billeder osv. Herfra er det kort sagt muligt at styre alt, der vedrører webshoppen.

Udvikling af denne webshop med designet har været en dyr og krævende proces, og der er i alt blevet betalt 25.000 kr. for det hele med diverse tilrettelser. Det har taget både programmøren og webdesigneren rigtig mange timer at få det hele til at fungere 100 % optimalt.

Det er muligt at bruge webshoppen til lige, hvad du har lyst til. Hvis du f.eks. står og mangler en færdigudviklet webshop med design til dit nye koncept, så har du her muligheden for at springe en lang og hård udviklingsproces over og gå direkte til det sjove - nemlig at komme i gang med at sælge nogle produkter. Webshoppen kan derimod også bruges, hvis du f.eks. har et webbureau, hvor I sælger hjemmesider. Ved dette køb har du derefter mulighed for at sælge designet og systemet videre til lige så mange, som du skulle have lyst til. Køberen overtager altså kort sagt de fulde rettigheder til webshoppen, og det er derfor 100 % op til køberen, hvad webshoppen samt designet skal bruges til.

Vores pris for webshoppen og designet er ikke fuldstændig fastsat, men vi har valgt at starte med at sætte det til salg for 15.000 kr. ekskl. moms. Vi er dog meget interesserede i en hurtig handel, og vi er åbne overfor ALLE bud. Så du må endelig ikke holde dig tilbage - vi skal nok finde ud af noget i fællesskab Smile

Til sidst vil vi lige prioritere, at det selvfølgelig kun er selve webshopsystemet, designet samt administrationspanelet, som der følger med. Vi beholder rettighederne til Funkyskins.com og herunder varelager, domæne og koncept. Funkyskins.com vil blive ført videre på en ny webshop efterfølgende. Vi forventer, at vi efter handlen skal bruge højst 5 dage på at få fjernet alt indhold fra systemet, som der tilhører selve Funkyskins.com. Herefter overdrages siden 100 % til køberen, og vi vil selvfølgelig være behjælpelige med at sætte køber ind i systemet, hvis dette skulle være nødvendigt. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for, at køberen får en god start på sit nye e-handels eventyr. Vi har desuden også selv ret godt styr på Joomla, så vi vil også kunne være behjælpelige med svar på diverse tekniske spørgsmål.

Det skal forresten lige siges, at webshoppen er hostet hos RedWeb ApS, hvor der er betalt for webhotellet indtil d. 5. juni 2010. Herefter er det helt frivilligt, om køberen vil fortsætte med at have hosting hos dem eller om der vil rykkes over til en anden udbydere.

Hvis du er interesseret, kan du skrive til mig på langhede@live.dk. Her vil jeg forsøge at besvare alle dine eventuelle spørgsmål. Derudover kan der også skrives direkte i denne tråd med spørgsmål samt sendes en PB til mig her på Amino. Du må endelig ikke tøve med at kontakte mig, hvis der er noget, der står uklart på nuværende tidspunkt.

Hvis man ønsker at læse mere om siden, så kan disse to sider anbefales: http://redweb.dk/referencer/webshop/funkyskins og http://www.creativepassion.dk/2008/funkyskins/funkyskins-hjemmeside/.

Vi ser frem til at høre fra jer!

De bedste hilsner - Alexander Langhede Andersen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:10

Alexander Langhede Andersen:
Vores pris for webshoppen og designet er ikke fuldstændig fastsat, men vi har valgt at starte med at sætte det til salg for 15.000 kr. ekskl. moms. Vi er dog meget interesserede i en hurtig handel, og vi er åbne overfor ALLE bud. Så du må endelig ikke holde dig tilbage - vi skal nok finde ud af noget i fællesskab Smile

Kommer der domæne/produkter/leverandører/kunder med i salget? Ellers er prisen måske en anelse i den høje for et open source system og design.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 15:43

Rasmus Lindgren:

Alexander Langhede Andersen:

Kommer der domæne/produkter/leverandører/kunder med i salget? Ellers er prisen måske en anelse i den høje for et open source system og design.

Hej Rasmus,

Mange tak for din kommentar.

Nej, der medfølger desværre ingen kunder, produkter, leverandører eller noget domæne. Det drejer sig udelukkende om selve webshoppen og designet.

Jeg skal ikke kunne sige, om prisen er sat lidt for højt, da jeg selv mener, at det er en super god pris, når man ser på, hvad vi har givet for selve webshoppen og designet samt den tid, der ligger bag udviklingen af alt dette.

Men som sagt har vi ingen mindstepris, og vi er åbne overfor ALLE bud. Dette var bare, hvad vi umiddelbart havde forstillet os. Det betyder dog ikke, at det nødvendigvis skal være denne pris, og mindre vil sikkert også kunne gøre det Smile

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 15:26

Jeg vil lige minde alle om dette tilbud Smile

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 19:15

Hej alle,

Vi er meget interesserede i at få solgt vores webshop + designet hurtigst muligt, og derfor er vi også villige til at gå ned i pris. Kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål til prisen, webshoppen, designet eller lignende - så vil jeg vende tilbage snarest Smile

Vi har besluttet at give et ekstra godt tilbud til en hurtig køber:

FÅ HELE PAKKEN MED WEBSHOP, UNIKT DESIGN SAMT SUPPORT FOR 12.000 KR.

Så bliver det vist ikke billigere. Du har chancen for at få en færdigudviklet webshop til dit kommende e-handels eventyr for en rigtig god pris. Tilbuddet løber til tirsdag d. 4. maj kl. 20.00.

Vi ser frem til at høre fra jer!

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 16:24

Tilbuddet gælder stadig. Kontakt os nu endelig, hvis I har spørgsmål. Vi kan fanges på langhede@live.dk!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 20:15

Jeg vil lige prioritere, at prisen på ingen måde er fastsat, og at vi dermed er åbne overfor for ALLE bud. Det behøver altså ikke nødvendigvis at være på det prisniveau, som vi tidligere har nævnt. Vi vil bare gerne have solgt webshoppen nu, så vi kan komme videre, og en anden kan få glæde af dette gode system!

Mvh Alexander

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)