Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget, udførselse af idé / Hvordan starter man op.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Doris:
Men vil  prøve at designe nogle access selv, jeg kan få hjælp af en kollega som er uddannet designer, vi har fået til opgave på 2hoved forløb (juni) måned, at vi selv skal designe noget tøj, og dertil kunne jeg jo lave nogle Accessories ;)

Perfekt, og skulle I have mod på at lave taskedesigns så lad os se om vi kan lave sparring, da jeg har en idé om et unikt koncept der endnu ikke er prøvet af i verdenen Smile

Disse ting bliver "hotte" til efteråret:

 

Køb ren argan olie her

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må vi lige se på :) Skal lige have fundet ud af noget med en hjemmeside levendandøre og skal lige læse min kontrakt igennem igen, nogle gange står der jo man ikke man stadig selv stændig, og skal jo også passe min uddannelsen, men bygger tingene op :) Stille og roligt og suger en masse ting til mig, også starter jeg :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

O

Doris:

Det må vi lige se på :) Skal lige have fundet ud af noget med en hjemmeside levendandøre og skal lige læse min kontrakt igennem igen, nogle gange står der jo man ikke man stadig selv stændig, og skal jo også passe min uddannelsen, men bygger tingene op :) Stille og roligt og suger en masse ting til mig, også starter jeg :)

Og lige netop derfor Doris, skal du tage det helt roligt, starte op med at købe et billigt webhotel som f.eks. one.com - få lagt wordpress ind - opret en webshop til at "lege" med og blev bekendt med de muligheder der er. Det vil koste dig et par hundrede kroner - og hvis du fortryder, eller der skulle opstå forhindringer undervejs, har du simpelthen bare en personlig hjemmeside/blog eller whatever.

Bennie

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Hans virksomhed lærer nøglefærdige løsninger for 9.995 + moms (webshop, betalingsmodul og hosting første år)

Det er korrekt. Du får en køreklar shop inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway (så du fx kan modtage dankort) hele første år.

Du skal selv lægge produkter og indhold ind i shoppen. Oven i dette kommer "kun" PBS aftale (for at få lov til at modtage dankort på dit site).

Læs evt. mere om vores produkter her: 

http://getashop.dk/

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Bennie

Så har jeg en god måde, at lege lidt handelkvinde på :)
Jeg har 3flytte kasser med tøj dem kunne jeg evt. ligge ind og sælge via. hjemmesiden:

Da jeg er elev i en tøj forretning skal jeg jo købe nyt tøj ofte også står jeg ofte med en masse tøj som næsten ikke er brugt. Har  opretter annoncer på trendsales igår, for at få lidt mere viden om e-handel, hvordan man skal beskrive en vare mm.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da ikke så dyrt igen, men vil prøve at samle en masse tilbud inden jeg tager min beslutning

Tusind tak for hjælpen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et ekstremt svært marked :( Undersøg en ekstra gang alternativer. Det er altså ekstremt svært at konkurre med de store firmaer og især hvis du vil lave det "low budget"

Kig evt. på min blog, hvor en masse nye eller halvnye iværksættere skriver og er samlet og hjælper hinanden med hvordan man kommer i gang. www.kristoffer-hjerrild.dk 

Held og lykke!

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede nævnt så er det en god ide at starte med et cms

Hvis du er rigtig god til at blogge kunne det være en løsning at kører wordpress
Og installere et modul hvor du bare sætter en "køb denne "x" knap" ind på de sider du skriver

Ellers vil jeg helt klart anbefale magento til den lidt mere traditionelle webshop
Og det er super nemt.

Du kan prøve en demo her: http://demo.magentocommerce.com/

Og selv om powerhosting/magentohotel's support er super elendig, så kan du måske alligevel være heldig at få dem til at oprette et test hotel til dig.

---

Det med at finde den rigtige host til sit site kan være svært
Og det afhænger helt klart af hvad for nogle krav du har

magento ville aldrig kunne køre ordenligt på surftown/one (deres opsætning er elendig)
, men de har 1. klasses support. (ingen tlf hvis du opretter en privat hotel, istedet for en erhverv)

jeg ved at powerhosting/magenhotel og i123.dk kan kører magento, men de har så tilgengæld den værste support jeg i hele mit liv har oplevet. Og det kan være svært når man især i opstarten har brug for en del support .. , men de har til gengæld telefon support ..

Men jeg vil ihvertfald ønske dig held og lykke. Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede nævnt så er det en god ide at starte med et cms

Hvis du er rigtig god til at blogge kunne det være en løsning at kører wordpress
Og installere et modul hvor du bare sætter en "køb denne "x" knap" ind på de sider du skriver

Ellers vil jeg helt klart anbefale magento til den lidt mere traditionelle webshop
Og det er super nemt.

Du kan prøve en demo her: http://demo.magentocommerce.com/

Og selv om powerhosting/magentohotel's support er super elendig, så kan du måske alligevel være heldig at få dem til at oprette et test hotel til dig.

---

Det med at finde den rigtige host til sit site kan være svært
Og det afhænger helt klart af hvad for nogle krav du har

magento ville aldrig kunne køre ordenligt på surftown/one (deres opsætning er elendig)
, men de har 1. klasses support. (ingen tlf hvis du opretter en privat hotel, istedet for en erhverv)

jeg ved at powerhosting/magenhotel og i123.dk kan kører magento, men de har så tilgengæld den værste support jeg i hele mit liv har oplevet. Og det kan være svært når man især i opstarten har brug for en del support .. , men de har til gengæld telefon support ..

Men jeg vil ihvertfald ønske dig held og lykke. Big Smile

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)