Sikke en herrefight Den go'e gamle Kessler er tilbage. STORT tillykke til Kessler - STOR tak til Montoya som har formået at få det bedste frem i Kessler. Mvh. |
Det var fandme stort! puuhhaaa :P Fed kamP!
Sikke en herrefight Den go'e gamle Kessler er tilbage. STORT tillykke til Kessler - STOR tak til Montoya som har formået at få det bedste frem i Kessler. Mvh. |
Det var fandme stort! puuhhaaa :P Fed kamP! |
Fantastisk kamp. |
Ja, jeg er sgu næsten lige så træt som Kessler lige nu Mvh. |
Hørte lige Carl Froch sige at han ville ha' vundet hvis kampen var bokset på HANS hjemmebane. Det er da fornægtelse der vil noget Mvh. |
Ja, en hel fantastisk bokse-kamp, der var meget åben. Fascinerende at se, hvordan de hver især griber kampen forskelligt an. Froch står meget overlegent og er ikke så højt oppe med sine parader, mens Kessler var konstant klar med knyttede næver. Kunne det mærkes, at du var med i Bingo-programmet, ditbrugtmarked? |
og hvis Kessler havde en skade, og hvis kessler havde aids og hvis og hvis og hvis.... Boksning er 50% Slåskamp % 50% spin og whine :P |
Hej Casper.
Ikke til at sige endnu, men jeg synes (selvfølgelig) ikke at mine varer blev vist nok. Mvh. |
Okay. Jeg så ikke programmet, så det kan jeg desværre ikke tale med om. Men der er jo efterhånden også mange om buddet, men i hvert fald godt tænkt og oplagt timet, må man sige. |