Få læst korrektur på jeres side - Hvis i ikke kan formulere jer skriftligt, hvordan skal kunden så kunne tro i kan mundtligt?
Jeres logo... Nu har jeg ikke lige tid/lyst/energi til at tjekke det efter... Men det ser bekendt ud - har i planket det et eller andet sted fra? Ikke at der er noget galt med "bekendt". Men jeg har altså set et logo, næsten magen til "jeres" et eller andet sted.... Hvis jeg ikke er helt galt på den så få det rettet ASAP.
Begræns jeres brug af stock-billeder og grafik. Selvom mit issue med jeres logo står til diskussion står det ikke til diskussion, at jeres grafik på siden "Kunder" bliver brugt en del andre steder.... Jeg har f.eks. kendskab til en dansk side, der er startet for under en måned siden, der benytter den samme grafik på sin forside. Billederne skal i også tage et grundigt kig på.... De stinker langt væk af stock-photos og det stinker så i forlængelser heraf langt væk af: Enten har i ikke råd til at få taget nogle billeder eller også gider i bare ikke bruge tid på at få taget/fundet nogle ordentlige billeder.
Der er ikke nok at klikke på, på jeres forside.... I har en masse ganske udemærkede calls to action, på forsiden... Men forsøger jeg at klikke på dem sker der ikke en klap, og jeg bliver nødt til at bevæge mig op i jeres forholdsvist anonyme site-nav.... Hvilket vil sige jeg hurtigt forsvinder igen ;)
Det skulle være nok "kok" til at starte med :)