Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os nogle "kok" i nøden

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:) Det får du så..hehe har ikke tid til at læse det hele lige nu, men fjern "veluddannet" - det er der alligevel ingen der tror på eller har behov for at vide om et telemarketingbureau - uanset om det er sandt eller ej :)

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:53

Synes ikke at du skal have en kok, men nok nærmere nogen gok - det giver jeg med glæde!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40

Hvad er jeres umiddelbart produkt i sælger telefon sælg eller markeds analyse gennemlæst i finder både partner til videre markedsfører siden , med er også telefon sælger , derved er jeg grundigt forvirret hvad er jeres kerneprodukt og jeres viden det fremtoner ikke helt præcist , vidste det er vidt forgrenet med samarbejdspartner skal det være et større skrift på siden , synes jeg

Priser må meget frem stå på siden dette vil give et indtryk af mere seriøsitet synes jeg .

Url må gerne være sigende dette giver , et indtryk af en virksomhed , der sætter et punktum at i har styr på søgemaskine optimering da dette hjælper lidt i søgemaskinerne , da i står for at finde markedsanalyse partner synes jeg det er yderst vigtigt for jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:05

ja, du beder selv om det...

Personligt kan jeg godt lide designet og ønsker Jer held og lykke..

men nu til det alvorlige...

/snip

Ønsker i at profilere jeres virksomhed seriøst og målrettet med telemarketing, så er Peak Telemarketing den rette partner

Snip/

"I" skrives med stort

I veksler mellem "din" og "jeres" virksomhed flere gange.

Stavefejl på siden med Leads

ervhervsdatabaser + udnødvendige + addresser

Stavefejl på siden med kunder : samarbejdsrealtioner

I flere tilfælde skal "vore" skiftes til "vores".

Håber det var "kok" nok,

De bedste ønsker med projektet

mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:07

Designet er super flot!

Jeg har aldrig været vild med de der standard model-billeder, men sådan skal den slags måske være?
Helt enig med tidligere kommentar om at fjerne "veluddannet", det virker ikke og er ligegyldigt, det er resultaterne der tæller.(Og teknisk set kan en virksomhed vel ikke være veluddanet - kun dens medarbejdere).

Husk at når man skriver "Ønsker I at profilere jeres virksomhed", så skal "I" være med stort - jeg synes dog "ønsker du at profilere din virksomhed" lyder mindre højtideligt og mere vedkommende.

Held og lykke med det :)

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 12:15

Ja jeg bedte selv om det ved at skrive "kok", det gik vidst lidt for stærkt!

Tak for konstruktiv feedback, vi vil helt klart gå ind se på nogle af rettelserne..

Michael C, jeg har svært ved at tyde hvad du mener, er du sød at uddybe det lidt  mere?

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:39

Hej Kristian,

Jeg synes, at dsignet er flot og behageligt at kigge på, og det fremstår også seriøst og professionelt.

Jeg ville - som en anden - også slette det med veluddannet og få rettet skrivefejl.

Jeg er desuden ikke i tvivl om, hvad det handler om, og det vil jeres besøgende heller ikke være, idet de befinder sig på siden netop fordi, de har søgt på telemarketing.

Skriftstørrelser er læsevenlige.

Som regel hader jeg også standardbilleder, men jeg synes rent faktisk, at det er lykkedes jer at finde nogle af de bedre.

Rigtig godt helhedsindtryk.

En af de pænere hjemmesider jeg har set her på amino.dk

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:02

Få læst korrektur på jeres side - Hvis i ikke kan formulere jer skriftligt, hvordan skal kunden så kunne tro i kan mundtligt?

Jeres logo... Nu har jeg ikke lige tid/lyst/energi til at tjekke det efter... Men det ser bekendt ud - har i planket det et eller andet sted fra? Ikke at der er noget galt med "bekendt". Men jeg har altså set et logo, næsten magen til "jeres" et eller andet sted.... Hvis jeg ikke er helt galt på den så få det rettet ASAP.

Begræns jeres brug af stock-billeder og grafik. Selvom mit issue med jeres logo står til diskussion står det ikke til diskussion, at jeres grafik på siden "Kunder" bliver brugt en del andre steder.... Jeg har f.eks. kendskab til en dansk side, der er startet for under en måned siden, der benytter den samme grafik på sin forside. Billederne skal i også tage et grundigt kig på.... De stinker langt væk af stock-photos og det stinker så i forlængelser heraf langt væk af: Enten har i ikke råd til at få taget nogle billeder eller også gider i bare ikke bruge tid på at få taget/fundet nogle ordentlige billeder.

Der er ikke nok at klikke på, på jeres forside.... I har en masse ganske udemærkede calls to action, på forsiden... Men forsøger jeg at klikke på dem sker der ikke en klap, og jeg bliver nødt til at bevæge mig op i jeres forholdsvist anonyme site-nav.... Hvilket vil sige jeg hurtigt forsvinder igen ;)

Det skulle være nok "kok" til at starte med :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:09

Det er grundlæggende set meget flot - jeg har dog en enorm aversion imod standardmodelbilleder. Hvorfor ikke i stedet vise et billede af den der rent faktisk tager telefonen? Gør det meget mere troværdig i mine øjne.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)