Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, er det så nemt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at ligge Mobiltjek live mens vi tester og laver rettelser. På enkelte undersider med mobiler har vi indsat titler, meta beskrivelse osv. og Google er allerede begyndt at indeksere de forskellige sider.

Vi er hverken begyndt med linkbuilding og vi har heller ikke hyret en SEO ekspert endnu, hvilket vi først gør når siden er helt klar om en måneds tid.

Jeg kan i vores log se hvilke søgninger vi bliver fundet på og en af søgningerne er htc desire prissammenligning. Når jeg selv googler den søgesætning, så ligger vi faktisk nummer 1, kan det virkelig passe at man med en god titel, en god beskrivelse og lidt tekst på siden kommer så hurtigt frem, eller er det kun når jeg søger?

Jeg lugter allerede guld, hvad kan det ikke blive til med en SEO ekspert inde over Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:40

Tja.. Med nogle long tail søgninger skal der nogen gange ikke andet end en god META title til :) 

Kristian Ole Rørbye

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:14

Hej Nicolaj,

Det kan sagtens passe, men jeg tør vædde på at laver du et amino indlæg med titel , så vil det også ranke gode derop af :-).

Dbh. Casper

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 07:26

Ved ikke helt om det er i samme genre, og/eller om det bare er noget jeg gætter mig til, men på min webshop, der trækker (næsten) alle mine produkter deres varebeskrivelse fra samme varekort, da det stort set er den samme vare jeg sælger, i flere udgaver. Når jeg så opdaterer enkelte småting på dette varekort - Fx. det telefonnummer man kan ringe på for at få hjælp el. så eksploderer salget - Men én lille rettelse træder altså også igennem på ca. 500 sider, så jeg ved ikke om Google betragter det som at der sker meget aktivitet på websiden - Men anyways, det holder som regel kun 1 dages tid.

Så hvis du sidder og laver mange rettelser hele tiden, så kan det jo også være noget google kan lide :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:33

Nicolaj:

Vi er hverken begyndt med linkbuilding og vi har heller ikke hyret en SEO ekspert endnu, hvilket vi først gør når siden er helt klar om en måneds tid.

Det er vist en omvendt rækkefølge du arbejder med. SEO eksperten skal helst med fra starten altså opbygningen af siden.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:35

Men det er en super lækker side du har lavet Yes

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:06

lav din søgning med "htc desire prissammenligning" så kan du se at google kun finder 2 sider. Din egen og dit amino indlæg her.....

Så skulle vel ikke være umuligt at ligge nr. et men hvor mange laver den søgning?

Nu er jeg ikke den store seo ekspert så fortæl mig endelig at jeg tager fejl

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lækker side! Lidt offtopic, men se lige at få fjernet baggrunden på din grafik, så den smelter sammen med baggrunden i dine rækker! :-) Det klares med en magic eraser i Photoshop og ser SÅ meget bedre ud :-)

Mht. om SEO er let, så ligger jeg nummer et, eller højt op oppe på side 1, med mine "ældste" sider (relativt begreb, de er alle ca. en måned gamle): billig xbox 360, billig playstation 3 og ekstern harddisk.

Lige nu slås jeg mest med top 10 PS3 spil, som er lidt mere udfordrende.

Tillykke med din succes med Mobiltjek so far, det skal sgu nok blive godt :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:30

Hej BZR

Hvis du retter linket ind i bunden på billig-ps3.dk , så den peger imod "top10 ps3 spil" siden, i stedet for den 404 side du prøver at få frem i Google , så hjælper det nok ;-)

God fornøjelse og god weekend til alle mand , og blandt dem, også kvinderne

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:41

Ahh okay du linker til den side flere gange på samme side, så du skal nok få den linkværdi. Om ikke andet er det altid rart at fikse et brudt link.

Det er næstsidste link for "top10 ps3 spil" i bunden af siden på billig-ps3.dk

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)