Hej, Ja, jeg er klar over, at det har været oppe og vende mange gange her på Amino, men jeg tillader mig alligevel at spørge igen: Hvem kan imødekomme mit IP Telefoni behov? Jeg starter i det små, men skal have mulighed for at udbygge. Jeg skal blot starte med et par telefoner med et hovednummer. Omstillingsbord leder indgående kald til ledig telefon eller sætter i kø. Jeg kan forstå, at jeg har et lidt sjovt tillægsbehov: Jeg skal kunne tage min bærbar og headset/mic med mig, logge på internettet hvor som helst og kunne "tænde" telefonen. Mange systemer gør åbenbart det, at man skal befinde sig på samme lokalitet/IP, for at kunne bruge servicen. Nogle som kender udbydere som kan imødekomme dette? |
Hej Martin
Jeg kan anbefale, http://www.maxtel.dk/, som er en teknisk yderst overlegen IP Telefoni løsning. Deres markedsføring halter lidt endnu, men super dygtige og kompetente folk. Jeg er løst affilieret med dem, men får ikke provision el. lign. for at henvise dig, så det er en ganske reel anbefaling :)