Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilka AMOK priser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg må bare dele dette fund med Jer fra Bilka og deres nye online shop.

Jeg så reklamen fra Bilka, som reklamerer med deres nye online shop, hvor man kan bestille varer til billige penge og få leveret direkte til døren.

Men er det nu så genialt igen? Jeg forsøgte for sjovt at kaste Viasat nisser i kurven til 199,50 kr, og blev overrasket da jeg så fragten ville blive på 545 kr!!! Det er jo det rene vanvid.

Nå, men det stopper slet ikke her. Jeg tænker, jeg skal da også bruge en autostol. Så den smider jeg i kurven og den koster 1.499 kr. Og da jeg smider den i, stiger fragten til svimlende 795 kr !! Så kan man jo selv overveje hvor billigt det er.

Men så tænker jeg "ja okay, det var lidt dyrt, så jeg nøjes bare med autostolen". Jeg fjerner derfor havenisserne, og ser fragten nu udgør blot 100 kr.

Dvs 100 kr fragt for autostol, 545 kr i fragt for havenisser. Et er at det er dyrt i sig selv, men det burde trods alt så "kun" give 645 kr i fragt, men de beregner den til 795. Ergo, bør man så opdele det i to ordrer for at få det til at svare dig.

Flot Bilka, en shop med succes

Screens kan ses her på min blog : http://lund.dk/blog.asp?id=201

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund:

Jeg må bare dele dette fund med Jer fra Bilka og deres nye online shop.

Jeg havde en lidt anderledes oplevelse med deres shop i sidste uge. Jeg havde endnu ikke taget mig sammen til at købe David Nielsens bog "Sorte Svin", og synes det var på tide. På bogguide.dk ville de have 299 + fragt, hvilket jeg synes var lige i overkanten. Så jeg gik ind på bilka.dk istedet.

Her kostede den 39 kr. + 29 kr i fragt, men for hver gang jeg klikkede mig igennem orden, blev bogen 10 kr. billigere, så den til sidst kostede 38,75 inkl. fragt. Det synes jeg sgu var et smart system Smile

Og som en lille bemærkning: Jeg kan godt forstå boghandlernes frustration over nethandlen, og at de er nød til at holde højere priser i butikken. Der kan man få kvalificeret vejledning osv. Men at de holder samme pris på nettet og er så meget dyrere end eks. Bilka, det kan jeg simpelthen ikke forstå. Havde den kostest 149 eller 199 på deres hjemmeside, var jeg aldrig gået videre men havde bare købt den der, velvidende at det nok kunne gøres lidt billigere, men jeg har ikke noget imod at støtte faghandlerne. Men 299 er jo tyveri ved højlys dag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)