Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rest partier, vare partier m.m KØBES!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Da min kæreste og jer begge interessere sig indenfor handels verden og jeg har fået på handelsskolen og hun går der nu, vil vi prøve at få opbygget en lille ekstra indtægt.

Vi har begge et kæmpe netværk af alle aldersgrupper + vi regner med at tage ud på forskellige markeder her til sommer i Nordjylland.

Vi søger sådan set alt, hvor man ikke skal købe fx. 1000 stk af en vare. Vi søger vare partier, hvor vi kan købe 50 stk af en vare fx og så muligvis aftag flere senere hen.

Vi har mest interssere indenfor tøj(herre/dame - mode tøj) Hudprodukter, voks og hvad der høre til der.

let omsætteligt vare er vi altid klar til at købe, hvis prisen er den rigtige ;)

Håber der nogen der har noget til os :)

Vi er igang med at opbygge en lille hjemmeside til os, hvor vi oplyser hvad vi har på lager osv.. :)

Forsat goddag alle sammen :-)

Mvh Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Velkommen i branchen :-)

Nu vil jeg selv kalde os ''en af de store spillere'' inden for varepartier, så derfor vil jeg gerne hjælpe dig igang.

Du kan jo starte med og kigge lidt på vores hjemmeside, www.parti-salg.dk - Vi har der lagt et meget (MEGET) lille udvalg af vores varer ind.

Vi har bla. samarbejdspartnere i frederikshavn, hvor du også vil kunne se en masse af vores varer.

Hvis du har interesse i og hører mere om os, så er du mere end velkommen til og kontakte mig.

Med Venlig Hilsen

Rasmus Nielsen
RK Handel
www.parti-salg.dk

Tlf. 5353 9333
info@parti-salg.dk

Ser frem til og høre fra dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

har du en form for en træffetid eller er det bare døgnet rundt? :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har selv et lille handelsfirma ved siden af min restaurant og har nogle ting jeg gerne vil sælge. Der er så godt nok lidt mere end 50 stk.men tror faktisk i skal op og købe en lidt stører mængde før det kan betale sig for jer.

Iøjeblikket sidder jeg med ca.500 stk.disney slippers og hjemmesko til børn, ca.50 stk.støvler og stilletter af forskellige mærker til en normal pris på 400-1600 kroner (der er stadig prismærkning på det hele, og ca 300 stk.modetøj til kvinder. Af mærker kan nævnes Sonia Rykiel, D&G, Heartmade, Armani og en del andre mærker.Tøjet er med dansk skiltning, med danske priser og med stylekoderne, så man kan se at tøjet er ægte.

I behøver selvfølgelig ikke købe det hele, men er der interesse kan du sende mig en email eller ringe til mig. Køber i alle stiletter og støvlerne, vil prisen ligge på 100 kroner. Køber i alle disneyskoene vil prisen ligge på 33 kroner (det billigste sted på nettet, koster de 75 kroner). Med hensyn til dametøjet,så kan vi altid tale om prisen når i har set hvad der er.

Er det noget, der kunne have interesse kan du som sagt sende mig en mail eller ringe og så kan jeg sende de detaljerede oplysninger,priser osv.

 

Ali

aapost@hotmail.com

tlf: 40862171

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten

Jeg har massere af vare, lige præcis egnet til det.

du kan sende mig en mail på ch@chmedia.dk
eller adde mig på msn chmediadk@hotmail.com
Jeg kan os fanges på 60 74 38 37

med venlig hilsen
Christopher Heilmann

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du er velkommen til og ringe nu, hvis det er det du tænker på.

Vi laver ikke så mange penge, at vi har råd til og lukke vores telefoner ;-)

Ser frem til og høre fra dig.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

haha min fejl havde ikke set det var dig morten ;) vi snakkes bare senere

 

Christopher

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  

Jeg har 2500 stk. dametøj + 200 par sko + 200 stk. smykker og accessories ( norm. pris ca. 750.000). 

Bl.a. følgende danske mærkevarer i str. XS-XL: Kaffe, Blend She, Cream, MbyM, Nümph, Minus, Customized, Ichi, ,Global Funk, Global Femme, Aitems, Dixie, StyleSnob osv.

 Sælges ikke nødvendigvis samlet, men gerne delvis. Det kunne evt. være 150 par jeans / bukser, ca. 800 toppe/bluser, ca. 800 tunika/kjoler, ca 20 frakker, ca. 250 accessories (tasker, smykker og tørklæder), ca. 300 leggins, 200 par sko.

Et parti á 250 stk. koster kr. 15.000.- dvs stk. pris på kr- 60.- Du sparer meget ift. vejledende priser.

Du kan skrive til min email, alikalive@hotmail.com

På forhånd tak,

Lika

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)