Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart at transportfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg påtænker at starte et transportfirma med mig selv og en stor kassevogn er der nogle der har noget erfaring indenfor dette område jeg har selv kørt som chauffør, dog i stor lastbil, men ønsker at starte som selvstændig hvad skal kundens pris være?

Hvordan er markedsprisen for ture er det km pris eller time pris eller bare pris pr. tur ?

Er der evt andre iværksættere her som vil kunne bruge mig som transportør af deres varer jeg er villig til at kører både indland og udland efter behov er bosiddende på Sjælland men har intet imod at kører Jylland 1-2 gange om ugen hvis behovet er der

Hvad siger I forskellige til det vil I hjælpe mig igang.

på forhånd tak

Jeg vil ikke meldes ind i nogen kæde f.eks. andre transportfirmaer da man der skal betale for at være med og de penge vil jeg gerne spare hvis jeg kan opbygge min egen kunde gruppe

Min plan er at starte fra 1/1-2007 så kom med nogle indput hvis I har lyst til at bruge mig eller I har nogle gode råd.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 15:50
Tilmeldt 18. Nov 06
Skrevet kl. 19:26

Ja det er så meget fint der skal man jo være medlem og det kan man ikke bare blive med det samme man sender sin reg. men jeg må jo venter syntes bare det måske var nemmere her i forumet men sådan skulle det ikke være.

Men jeg må jo vente påkurerforum.dk gider at aktivere min reg.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 19:51
Grunden til dette er at forummet præcis har været invaderet af nogle russere eller et eller andet som prøvede at ødelægge forummet, derfor er dergodkendelse af alle nye, Jeg ved at de bliver godkendt hurtigst muligt
Tilmeldt 18. Nov 06
Skrevet kl. 11:33
okay
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)