Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med affiliateprogrammer som annoncør efterlyses

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt tror jeg at du får svært ved at få et godt affiliate program da B2B ikke fungere særligt godt når det er specifik til produkter til firmaer, affiliate marketing er mere til B2C produkter som det er i dag. Selvfølgeligt kan man godt sælge flyrejser, hotelophold og andre ting som både rammer private og forretningsfolk.

Jeg lavet selv en test for en kunde i UK med et efax produkt, vi oplevet desvære at det ikke var til at sælge gennem denne kanal. 

Hvis du vælge TradeDoubler får du et godt netværk at samarbejde med, men de er også dyre i både oprettelse og månedlige gebyrer. Jeg tror at det ville være bedre at vælge et netværk som eks partner-ads og så selv lave lidt arbejde på at finde de affiliate som du gerne vil arbejde samme med.

Hvis du vælger din egen løsning så kan du finde en masse færdiglavet systemer, men jeg kan ikke anbefale et bestemt produkt til dig da jeg ikke har brugt dem.

Jeg vil mene at det ville være bedre at smide penge efter SEO og PPC, måske noget PR så du kan komme ind på sider som rammer din målgruppe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

Hej,

Jeg har selv gode erfaringer med Tradedoubler - ligesom jeg hører samme meldinger fra min kollegaer.

Dårlige erfaringer har jeg kun haft med IQMedier - uddyber gerne i PM. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:06

Nillerrune:

Generelt tror jeg at du får svært ved at få et godt affiliate program da B2B ikke fungere særligt godt når det er specifik til produkter til firmaer, affiliate marketing er mere til B2C produkter som det er i dag. Selvfølgeligt kan man godt sælge flyrejser, hotelophold og andre ting som både rammer private og forretningsfolk.

Det er ikke utænkeligt, men det er forsøget værd.. det går jo vistnok meget godt for e-conomic, som også må siges at være rendyrket B2B.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:05

Jeg har nu hørt fra Tradedoubler, som ikke er videre interesseret i B2B-kampagner. De var dog så storsindede at tilbyde mig clickkampagner med priser på 50.000-75.000. Ellers tak!

Så jeg behøver ikke høre om flere erfaringer med Tradedoubler nu, da dén option ligesom er udelukket :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)