Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pixmania pro

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen

Har i nogle erfaringer dropshipping gennem pixmania ?

læste blandt andet at detailhandleren var ansvarlig for produkt garanti.

Mvh. Sennor

John

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 22:33

Har du undersøgt ry på privat siden?

Det ville være nok til at jeg holdte mig væk fra dem.

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 22:45

Ja Kenneth har sku set dem et par gange i  kontant på dr1.

Men denne tråd fortæller noget andet http://www.amino.dk/forums/t/16798.aspx?PageIndex=1

Men kender du nogle gode dropshippers i Europa?

Når man laver dropshipping så er det vil detailhandleren som levere reklamationsretten eller hvad?

John

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 09:47

John

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:50

Ja hvis du står som sælgeren af produktet til kunden, er det også dig der skal yde reklamation på varen- denne kan du dog nok sende videre til din leverandør hvis du snakker godt for dig :)

Angående pixmania, ja så nægtede de at tage min printer tone retur efter 10 dage selvom de havde sendt mig en forkert model pga. en fejl på deres hjemmeside- jeg skulle have reageret inden 3 dage i følge dem. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 19:11

De er lidt  nogle lømmeler ja, har jeg da hørt.

#allborg biludlejning

Hvis du har købt printertonen til dit eget private forbrug er

reklamationer inden 2 måneder er altid rettidige jf. Købelovens §81

Hvis du har købt den til din virksomhed er det en anden sag

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:25

syntes deres priser er alt for dyre, flere af deres priser til dropshippere er dyrere end deres priser til b2c, men de sælger alt hvad de kan så det er virkelig med at se sig for.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:32

Jeg har kun et godt råd til dig og det er direkte at flygte fra alt hvad der hedder pixmania.. Det fungere fint når de skal levere varer, men kommer der er defekt varer ud er du strandet..

Min søster købte en dvd optager fra phillips ovre ved dem til ca 3000 kr, på de to år hun har haft den har de to gange den har været indsendt til rep lagt i deres system i ca 13 måneder. Hvor mange af dine kunder ville acceptere det. Efter at møjsomligt have gennemgået alle deres rma sedler der kommer retur på fransk har de haft maskinen sat til, og har ikke kunnet konstatere fejl. Jeg har skrevet med deres support mange gange, og jeg har mest af alt bare lyst til at ønske dem hen hvor peberet gror eller det der er værre. De er amatører af værste skuffe. Hende danskeren de har ansat bliver ikke engang sat til at hjælpe dem med at sørge for at de får oversat de danske fejlbeskrivelser, selvom man sender dem en komplet udfyldt fejlbeskrivelse og direkte hint om hvad for en del af hardwaren der er broke, bliver der ikke taget hånd om det. Jeg håber forbruger ombudsmanden vil åbne op for at køre alle sagerne imod pixmania i det franske retssystem, og grunden til det, de er skide arrogante overfor de kunder der sidder med problemer og det kan man bare ikke drive virksomhed på!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)