Jeg har kun et godt råd til dig og det er direkte at flygte fra alt hvad der hedder pixmania.. Det fungere fint når de skal levere varer, men kommer der er defekt varer ud er du strandet..
Min søster købte en dvd optager fra phillips ovre ved dem til ca 3000 kr, på de to år hun har haft den har de to gange den har været indsendt til rep lagt i deres system i ca 13 måneder. Hvor mange af dine kunder ville acceptere det. Efter at møjsomligt have gennemgået alle deres rma sedler der kommer retur på fransk har de haft maskinen sat til, og har ikke kunnet konstatere fejl. Jeg har skrevet med deres support mange gange, og jeg har mest af alt bare lyst til at ønske dem hen hvor peberet gror eller det der er værre. De er amatører af værste skuffe. Hende danskeren de har ansat bliver ikke engang sat til at hjælpe dem med at sørge for at de får oversat de danske fejlbeskrivelser, selvom man sender dem en komplet udfyldt fejlbeskrivelse og direkte hint om hvad for en del af hardwaren der er broke, bliver der ikke taget hånd om det. Jeg håber forbruger ombudsmanden vil åbne op for at køre alle sagerne imod pixmania i det franske retssystem, og grunden til det, de er skide arrogante overfor de kunder der sidder med problemer og det kan man bare ikke drive virksomhed på!