Jeg har kigget lidt på det, og det ser generelt meget cool ud. Det hele virker, og jeg er ikke faldet over nogen grimme stavefejl eller noget endnu - det må være en god start.
Designet overordnet har jeg lidt blandede følelser for. På den ene side synes jeg at det er sjovt og friskt, og på den anden side ville jeg måske ønske mig lidt mere ro og æstetik hos en webdesigner... Men hvis du føler at det grafiske udtryk afspejler det du er og gør er det top.
Og dog... Nu har jeg kigget lidt videre, og der er faktisk en række stavefejl. Dem bør du få rettet! Samtidig kan du måske overveje om noget af din tekst kan forkortes ned. Der er grænser for hvor meget folk læser på nettet.
En sidste kommentar må gå på dit DTP afsnit, hvor du har billede af et vindue fra photoshop. Virker det ikke en lille smule dumt med et pixel-basseret program til DTP?
Håber du kan bruge det til et eller andet :-)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Ja designet er friskt og lidt ektraordinært, men mange af mine kunder skal jeg samarbejde med i længere tid, altså på kontrakt, så ønsker at vise at jeg ikke bider hehe
På den måde vil jeg også gerne skille mig lidt ud, så jeg ikke virker alt for blå :-)
Der er foskellige ting som jeg lige ser når jeg kommer ind på din side.
eksempelvis skriver du "mit" steder hvor du skulle skrive "min"
du skriver "en cms system" i stedet for "et CMS system"
Generelt bare gramatik fejl hist og pist.
Ovenstående er på sin vis småting, siden ser fin ud i sig selv, selvom jeg synes den lugter lidt for meget af Joomla. Men hvis det er det du vil er det jo fint :)
Egentlig er det sjovt, og jeg gør det også selv på min hjemmeside pga. SEO. men det hedder jo egentlig ikke CMS system, da det jo så er et "Content Management System System"
Selve designet kan jeg for så vidt godt li'. Det er ikke revolutionerende, men bestemt med en rød tråd.
Der er måske lidt for meget indhold, båd mht teksterne og mht funktioner. Et forum på et udvidet visitkort for en langtids freelancer er måske lidt meget. Jeg ville nok have valgt at lægge det et andet sted og så linke til det som en reference. På den måde 'forstyrrer' det ikke helhedsindtrykket.
Omkring teksterne, synes jeg personligt, du skriver lidt for meget om dig selv og 'smører' eller 'aer' potentionelle kunder lidt for lidt. Måske er det bare mit førstehåndsindtryk, men det føles næsten som om, jeg som læser, bliver sat i skolebænken og skal holde min kæ-- for nu snakker den kloge lærer som nok skal fortælle mig hvordan tingene skal gøres.
Tag det på ingen måde negativt, men udelukkende som konstruktiv kritik og en mulig hjælpende hånd.
Enkel ting kan jeg se med det er måske meste en smags sag , jeg ville ligge intro tekst til forum i højre side , på forsiden samme med seneste beskeder i forum , derved mere lige afslutning med bunden og teksten i midten på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes i det store hele, at det ser ganske fornuftigt ud, men der var lige et par småting, jeg bemærkede:
1)
Skrifttypen i din introduktionstekst synes jeg ikke er behagelig for øjnene.
2)
Som tekstforfatter foretrækker jeg personligt et let og flydende sprog, så hvorfor ikke ændre dette "Jeg har
igennem mange år interesseret mig for design, design til tryk såvel som
design til web" til følgende: ...interesseret mig for design til såvel web som tryk.
Det flyder bedre, og du slipper for at bruge ordet design to gange lige efter hinanden. Eller for den sags skyld hele tre gange i samme sætning.
Ja det er rigtigt nok, det er jo faktisk lidt som at sige Content managment system system hehe. Men vi skal også være på Google :-) Kan huske at jeg på et tidspunkt skulle lave et banner hvor jeg kaldte det for Control Management system haha. (sene nattetimer)
Jeg bliver slet ikke fornærmet over noget , det er helt fint med jeres kritik :-) Hvis der ikke var nogen som turde kritisere, så vil der være en masse dårlige løsninger/produkter rundt omkring :-)
Jeg kan godt lide dit design. Det skiller sig lidt ud. Det er jo netop det gode ved det! Med hensyn til teksten er jeg enig i, at du skulle nusle lidt mere om kunderne. Og husk korrekturlæsning til sidst. Men designet er selvfølgelig det allervigtigste i dit tilfælde, og det ser godt ud.