|
Hej Aminoer Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på min færdige site. Hvad kan jeg gøre bedre? Er der slemme fejl nogle steder? Med hensyn med CVR nr, har jeg ingen :-) webdesign - webarena.dk |
Jeg har kigget lidt på det, og det ser generelt meget cool ud. Det hele virker, og jeg er ikke faldet over nogen grimme stavefejl eller noget endnu - det må være en god start.
Designet overordnet har jeg lidt blandede følelser for. På den ene side synes jeg at det er sjovt og friskt, og på den anden side ville jeg måske ønske mig lidt mere ro og æstetik hos en webdesigner... Men hvis du føler at det grafiske udtryk afspejler det du er og gør er det top.
Og dog... Nu har jeg kigget lidt videre, og der er faktisk en række stavefejl. Dem bør du få rettet! Samtidig kan du måske overveje om noget af din tekst kan forkortes ned. Der er grænser for hvor meget folk læser på nettet.
En sidste kommentar må gå på dit DTP afsnit, hvor du har billede af et vindue fra photoshop. Virker det ikke en lille smule dumt med et pixel-basseret program til DTP?
Håber du kan bruge det til et eller andet :-)
Bliv gratis medlem