| det ner da vel et parti!!! der er ca. 5 paller 56 KS A 16 PS. PR PALLE PRISEN ER 8000 PR. PALLE. | 
denne tråd lever stadig - men er der overhovedet nogen der fik lavet en handel her?
 Debat
             Debat

| Ville bare lige høre, vi andre kan jo også lave en handel ikke? Hvad mærke er det og hvad koster de træningsmaskiner? | 
Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det..
| Jeg har en vaskekurv fuld af sure sokker. De er dine for 220 kr.  Thomas | 
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
| på solkongen.dk kan du se et produkt flashing pedals,- en billg variant ca 17 usd samt en dyrere ca 25 usd den seneste findes i ca 1800 stk. forpakket i kartoner a 40 stk salgspris i dk -worldwide ca 175,- til kunde det kan jeg gøre bedre, hele partiet kan købes for et stykpris a 29,- + moms produktet er helt nyt på det danske marked og burde let kunne sælges på markeder eller andet for 99,- (80;- + moms) jeg har brugt lidt tid på markedsundersøgning og forespørgselen hvad man mente det måtte koste,- var 150,- et ok-pris cykelhandlere køber ikke individuelt dette antal priset er omregnet fra sek da partiet findes i sverige mvh erik telf.nr. 24802570 e-mail ........erik0410@gmail.com ellers en rigtig god sommer.... 

| 
| En betonrutchebane her i Virum...som bare skal væk! Kan afhentes HELT GRATIS! 
 | 
| Jeg har en næsten ikke brugt elevationsseng til salg :-) |