Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One.com - KUn internet explore?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres "file management" er meget dårlig i det hele taget. De understøtter kun upload af en fil af gangen. Jeg har selv en del domæner hos one.com, men jeg bruger altid filezilla til upload og download af filer til serveren.

Det fungerer super godt!

VH

Mathias Bak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:22

Hej Anders

Først så går du ikke glib af noget, ved ikke at kunne bruge det program hos One. Deres templates er mere avancerede, end det du kan lave i det lille program. Ligeså så kan du i word lave det samme, og så gemme det som html fil.

Jeg har selv webhotel hos one, og er faktisk tilfreds. Men nu er det så også begrænset hvad jeg skal bruge det til.

Men når det nu er sagt, så er deres web composer, også kun beregnet til private bruger, uden forstand på hjemme sider.  Og tager man efterhånden deres politik, så vil også underforstået, se at de mere henvender sig til private bruger, med simple hjemmesider.

Man kan altid diskutere om noget er for dårligt eller ej, men som jeg også gerne siger til nogle af mine kunder, så kan man altså også tilbyde så meget service at ens forretning ikke kan løbe rundt. Og det skal man også holde sig for øje. Da de er til for at tjene penge, og det gerne med så få omkostninger som mulig.

Service er en udgift man gerne vil være foruden, men desværre forventer flere og flere, mere og mere service, som man ikke vil betale for. Vil man have service, så må man betale ekstra for det. Man får intet gratis i denne verden. Og er sikkert også derfor at mange mennesker bliver taget i røven, når de køber for billigt.

/Kenneth

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 06:33

Du kan redigere i skabelonerne, så meget du vil.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:47

Tja..

Hvad forventer du af discount hosting ?

Nogle gange må man godt følge tanken, er det for billigt er der nok noget om at der er en grund til det er for billigt.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 07:53

Kenneth:

Først så går du ikke glib af noget, ved ikke at kunne bruge det program hos One. Deres templates er mere avancerede, end det du kan lave i det lille program. Ligeså så kan du i word lave det samme, og så gemme det som html fil.

Giv ham dog et ordentligt råd... word sviner med koden og er IKKE til hjemmesider. Anvend derimod noget der er til formålet.

Kenneth:

Jeg har selv webhotel hos one, og er faktisk tilfreds. Men nu er det så også begrænset hvad jeg skal bruge det til.

Så er den vist placeret, du køber en vare for ikke at anvende den, altså penge ud af vinduet.

Kenneth:

Vil man have service, så må man betale ekstra for det. Man får intet gratis i denne verden. Og er sikkert også derfor at mange mennesker bliver taget i røven, når de køber for billigt.

Kort fortalt, prøv at bruge lidt mere end minimalist budgettet til en hjemmeside og forsøge selv.
Skal du bruge det til forretning koster det nogle kroner og det er endda direkte pinligt at bede om hjælp herinde til noget som koster så lidt som det gør, hvorfor anvender du ikke dem som ved bedst, firmaet hvor du har købt produktet ?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 07:57

Paris Nakita Kejser:

Har desværre kun en ting at sige i denne sammenhæng, du får hvad du betaler for :) i dette sammenhæng passer det meget godt, desværre har de virksomheder der kun understøtter Internet Explode afskåret ca. 40% af alle internet bruger.

Ja, men nu er det normalt sådan at en side designes til brug i :

internet explorer 7.x-9.x

firefox 3.x

safari

opera

google chrome

Alt andet er pengene spild, man kan så diskutere de mindre browsere om det er nødvendigt at bruge tid på disse.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)