Jeg købte et domainnavn hos one.com og ville gør brug af en af deres templates. Lidt skuffet over at der ikke var flere at vælge imellem men naar jeg vælger et af dem faa jeg denne boks op: Vil det sige at jeg som mac bruger ikke kan bruge one's system?
Man kan ikke engang bruge opera, firefox KUN internet explore??
Er det bare mig som synes at det er for daaaarligt eller?
Men det betyder vel ikke at naar siden er lavet og live med en af deres templates, at den saa kun dur i Internet explore?
Helt uden at vide det, så vil jeg gætte på at det kun er programmet til at lave hjemmesider (Web Page Composer), som udelukkende virker i IE. Om det så er for dårligt kan man altid diskutere. Det er i hvert fald ikke optimalt
Programmet burde dog spytte noget nogenlunde fornuftig html-kode ud, som kan læses af alle gængse browsere. Men det kan du jo rimelig hurtigt teste. :-)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Har desværre kun en ting at sige i denne sammenhæng, du får hvad du betaler for :) i dette sammenhæng passer det meget godt, desværre har de virksomheder der kun understøtter Internet Explode afskåret ca. 40% af alle internet bruger, og ALLE Mac bruger... :/
Naa men nu fik jeg da prøvet at lege lidt med en side. http://www.diablodk.fr/ Men det køre vildt langsomt nu her den sidste times tid, hvor man er inde og redigere. kan det være fordi de opdatere paa dette tidspunkt mon?
one.com er efter min mening ikke de 9kr hver man betaler om mdr. man må ingenting, og man kan ingenting. www.i123.dk er derimode meget bedre og prisen den samme :)