Hej Emil
Først: On-topic... Jeg har ikke selv nogle sjove 404-rapporter. Men det er sådan set ikke fordi jeg har noget imod lidt humor i webdesign. De 404-rapporter jeg har lavet har bare været informative, som alle andre fejlmeldinger, jeg har skrevet....og så har jeg ellers lovet mig selv at lave nogle sjove nogle, hver gang jeg er stødt på dem hos andre - så det er ren og skær forglemsomhed, der er min undskyldning for ikke at være morsom :)
Angående din 404 må jeg dog erklære mig enig med dem, der ikke mener den hører hjemme på et proffessionelt site. Du risikerer hurtigt, at pisse en eller anden af.... personligt bliver jeg dog ikke forarget over den, jeg synes bare den er plat...men der er folk derude, med tyndere hud end jeg og der er endnu flere med lige så dårlig/god humor (det afhænger jo af smag) som jeg. Så smid den 404 over på din personlige blog eller helt ud... Programmerne om Peter og Morten var jo geniale fordi de var så meget mere end bare "Ha ha, de er udviklingshæmmede"...din 404 er intet mere end "Ha ha - Morten siger noget sjovt".
Nu går vi så helt off topic... Jeg må desværre erklære mig 110% enig i kritikken af din side generelt. Det er som sådan ikke fordi jeg ikke tror du kan "levere varen" eller i øvrigt er en fin fyr. Men går jeg ind under "Priser..." bliver jeg mødt med stort set ingen oplysninger - her er det på sin plads at citere første linje på første side i den hidtil upublicerede marketingsbibel: Aldrig (jeg gentager: ALDRIG) send noget ud til dine kunder eller gør noget tilgængeligt for offentligheden, som ikke er parat til det! Hvis du har bestemt dig for at have priseksempler men ikke kan vente med at launche dit site, indtil du har fået lavet dine priseksempler, hvorfor skriver du så ikke noget i stil med dette i mellemtiden: Blücher Media er eksperter i...bla. bla. bla.... vi ved at SEO ikke kan tilbydes som en one size fits all løsning....bla. bla. bla....derfor skal i være velkomne til at kontakte os for et uforpligtende tilbud på lige præcis jeres løsning.
Pinslerne er imidlertid slet ikke ovre... For i det tilfælde du rent faktisk får lokket en potentiel kunde til at klikke sig ind på SEO-siden bliver der da godt nok fyret nogle "interessante" ting af :)
Inde på SEO-siden bliver man, som noget af det første, mødt med en historie om en fyr, der hedder Google, og noget om nogle chokoladekager..... DING! Time's up - don't care! Sorry, men sådan reagerer folk altså på den der... Det er for så vidt fint du tilbyder et "SEO for dummies" indslag på dit site. Men sandsynlighederne taler for at jeg, som kunde, har sat mig en lille smule ind i SEO, inden jeg bevæger mig helt ind på en af dine under-sider - jeg tror ihvertfald jeg har det. Hvorfor den slags tolkes som om du taler ned til dine kunder... Det du skal have up front, skal være lige til benet: Hvad kan du gøre for dine kunder og hvorfor er det penge ud af vinduet, at fravælge dig? Så kan du altid lægge noget "SEO 101" ud et site nav på siden eller noget...
Dit "Ærlighed er nøgleordet" afsnit er i øvrigt også et studie i "what not to do". Det er ganske enkelt svært at forstå, hvad der står i afsnittet.... Er det en guide til håbefulde iværksættere, der gerne vil starte en SEO-virksomhed op? Jeg risikere enten at rykke mig meget lidt i søgemaskinerne eller....hvad? Og hvad sker der lige med den der "asiater"? :)
Nu skal du endeligt ikke tage det personligt... Det er bare tough love Emil :) Håber du kan bruge mit input - jeg er ihvertfald ikke i tvivl om du både kan konvertere bedre, hvis du tager kritikken til, og du også fuldt ud fortjener at konvertere bedre :)