Jeg arbejder på min webshop og de produkter der (forhåbenligt) skal sælges i den. Det skal lige siges at den endnu ikke er færdig, den er ikke tjekket for stave/tastefejl osv. Produktbillederne er blot billeder for min egen skyld (de rigtige kommer på inden længe).
Jeg vil gerne have lidt feedback på siden. Føler du dig velkommen? Er den overskuelig? Hvis det er noget du bider mærke i som evt. skal laves om, så sig frem.
Der er jo som med alt andet RIGTIG mange om budet når det kommer til naturlige hudpleje produkter. Hvis du har nogle forslag til at hvordan jeg kan skille mig ud fra mængden så sig frem.
Hvis jeg nu skal være helt ærlig og det går jeg ud fra, når du nu spørger.
Din webshop den lugter af at det er noget du selv har lavet. Hvis du har et ønske om at sælge hudpleje produkter, så er jeg bange for at du skal søge noget hjælp hos en webdesigner. Problemet ved at have en webshop er, at folk der kommer ind på siden skal tænke at det virker som professionelt hvilket jeg desværre må sige, at jeg ikke tænker når jeg ser din shop.
Hvis du virkelige vil kaste dig ud i webshop, så tror jeg heller ikke du kommer udenom at modtage dankort.
Det er meget skrappe farver der er blevet anvendt og det er nok med til at få hjemmesiden til at se hjemmelavet ud. Dermed ikke sagt at du nu skal gå ud og bruge 3000 + på en ny hjemmeside, som jeg er sikker på du får tilbud på af mange om lidt, men derimod kunne du købe dig til en færdig løsning hos feks scannet, dandomain eller surftown til næsten ingen penge.
Jeg ønsker IKKE nogle tilbud på webhop design, det har jeg slet ikke hverken lyst eller råd til at få en til at designe den for mig, men vil da kigge nærmere på nogle af de gængse udbydere.
Når jeg tænker 'hudpleje produkter' så er den renlighed, duft osv. Men to be honest ligner top banneret noget nærmere useriøsitet(?) i hvert fald giver det ikke mig indtryk af renlighed. Ved ikke om det er farvevalget, eller den skrifttype du har valgt.. Og den er meget iøjenfaldende, Skal selvfølgelig ikke bestemme hvad du skal gøre, men mit råd vil være du lige prøvede et lege med det, da den som nævnt er meget iøjefaldende er det pisse vigtigt kunden får et godt indtryk fra start.
Helt enig med Thomas. Denne webshop i den nuværende forklædning bliver helt sikker ikke et hit. Har fuld forståelse for at du gerne vil lave det hele selv. En ide kunne være at kigge på dine konkurrenter, og se hvordan deres shops ser ud:-)
Men jeg vil dog samtidig sige, at et logo, som virkelig siger noget, om det du sælger og så mindre skrappe farver på de billeder. du har sat ind, så vil hjælpe meget på det, at man føler jeg mere velkommen.
Dog ved jeg ikke om du har planer om at bibeholde den farve i billederne. (du skriver, at billederne er på udelukkende for din egen skyld.)