Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networking - Nordjylland - Entrepreneurship

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoér

Det er ikke for diskreminere mindretallet - men dette indlæg er specielt tilegnet de gode nordjyske erhversfolk og iværksættere :)

Jeg har længe haft en idé om at blive en del af eller opstarte et, nordjysk iværksætter netværk. Jeg er selv aktiv i ejerlederne og ligeledes i Roundtable, for hvad angår den første så er det en forening bestående af halv gamle mænd med lige så gamle virksomheder (nu skal jeg passe på, skal jo til netværksmøde om a. 14 dage og så er jeg jo rent faktisk også selv 35 år :§) For hvad angår den anden, nemlig roundtable, består den forening af erhvervsfolk med igangværende og sunde virksomheder, gerne en revisor, en advokat, en tømrer mester, en murer mester, en vvs installatør, en maler mester, en el-installatør, en reklame mand osv. - det jeg vil sige er at det er for sterotypt! Og der er bare for lidt entrepreneurship over begge dele.

Nu skal jeg igen passe på, jeg er på 8. år selvstændig erhvervsdrivende med igangværende el-installationsforretning med ret stor succes - og jeg er sgu nok også blevet lidt små kedelig, jeg er i hvert fald blevet meget mindre idérig og fandenivolsk!

Nu har jeg smidt tøjlerne, og er pt. igang med at etablerer en ny konsulent virksomhed. Og det har heldigvis fået mig tilbage i gamle gårde, hvor det spændende med udvikling af en ny virksomhed, igen sætter kulør på min hverdag. Jeg er tilbage som Entrepreneur!

Og når idéerne først kommer - så kommer de hele tiden. Jeg har nu fået en idé om at jeg vil etablerer, gerne i samarbejde med nogle nordjyske Aminoer, et netværk for selvstændig erhvervsdrivende, enten med eksisterende virksomhed, virksomhed under stiftelse eller med en idé til en kommende virksomhed. Således vil en blandet skare kunne sparre hinanden på en helt fantastisk måde. Jeg forestiller mig at vi møde en gang hver 14. dag, hvor vi så småt begynder at netværke, hjælpe hinanden og hygge os!

Personligt har jeg et kæmpe og værdifuldt netværk, som med stor sandsynlighed ville være kærkommen for enhver nystartet virksomhed, og sådan kan alle på en eller anden måde, bidrage til samarbejdet, til fordel for alle parter - langt ud i fremtiden.

P.S. Indspirerende entrepreneur´s fra øvrige landsdele skal også være velkommen - hvis I gider at køre :)

Så Nordjyder - er det noget der har interesse? Skal lige sige med det samme, at jeg faktisk ikke ved om det er noget der allerede findes i en eller anden form - men så kan I måske oplyse mig :)

Dbh Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Rigtig god ide! Jeg er helt sikkert interesseret i at høre nærmere, hvis det bliver det til noget. Jeg har længe søgt et forum, som det du beskriver her. 

Jeg følger lige med i tråden.

Venlig hilsen

Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus!

Jamen det skal jo nok blive hyggeligt, os to siddende alene til møderne - men det bliver et meget lille klub :)

Nej kom nu ind i kampen folkens! ....

/Jesper

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøger lige at få denne frem blandt top trådende ved at skrive dette indlæg .... sidste chance, ellers dropper vi idéen :)

Dbh Jesper

 

Fra Nibe
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det lyder som et netværk jeg gerne vil deltage i, har selv en knap 1 år gammel snedker og tømrer forretning i det Nordjyske. Jeg tror på jeg har en masse at give til sådan et netværk.

Mvh. Troels Rise    

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det lyder interessant. Søger faktisk et nyskabende/tænkende erhvervs-netværk. Lad mig høre mere om dine ideer og foreslag til lokation.

/Per

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg ser også en mangel på netop den type netværk i Nordjylland. Jeg var faktisk til IDNA2010 i Århus i sidste uge hvor jeg netop drøftede det samme med nogle østjyder, der netop har et veletableret iværksætternetnærk.

Jeg er med på at prøve at tage nogle møder og se, hvor mange vi kan samle.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)