Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på overvågningskameraer? (nysgerrig!)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'es

Lidt af nysgerrighed ville jeg lige hører til lidt priser på overvågningskameraer - hvis nogle af jer skulle sælge dem, eller kende nogen, der sælger dem (eventuelt et restparti med dem)..

Overvejede nemlig og købe et par stykker (til mig selv og lidt andre), hvis de ikke var alt for dyre, men stadig god kvalitet ..

- Kan man evt. få dem trådløse, så man ikke skal trække kabler til dem? Og kræver det noget special udstyr ud over selve kameraet? (har nemlig en stor pc/tv skærm som de muligvis kunne kobles til)..

På forhånd mange tak..

Mvh Uffe

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Altså alt efter modellen, skal du jo også have noget at optage det på (en harddisk, server eller lign.). :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Jeg har nogle liggende, og ellers har jeg rimelige gode kontakter til at få det hjem billigt.

Du kan sende mig en PM, med hvad du skal bruge og hvor mange stk.

Med hensyn til Trådløs, er det en smule dyre end almindelige CCTV. Du skal også huske, at du skal trække strøm. Hvis du ikke vil bruge batterier.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:23
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:24

jeg kan sælge dig et overvågningsæt til 900,-kr ink lev.

4 x regntætte kameraer, med fjernbetjening, alt kører trådløst og er lige til at sætte op.

100% nyt, god kvalitet, og nemt at bruge !

kontakt mig privat thezentailor@gmail.com så sender jeg dig lidt fotos.

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:26

Hej uffehs

Hvis du kunne blive lidt mere specifik sender jeg dig gerne markedets bedste priser - vel at mærke på kvalitetsprodukter.

Der findes alm. overvågning - kablet, typisk kabling RG59

Der findes IP overvågning, hvor kablingen trækkes som PDS kabel, typisk cat5e eller kat6

Der findes trådløse IP kameraer, som dog skal have en strøm forsyning. Selve signalet sendes via en trådløs router, hvor hvert enkelt kamera får sin egen IP adresse.

Der findes også trådløse kameraer, hvor signalet sendes direkte fra kameraet og til en modtager. Dog skal kameraerne forsynes fra strømforsyning eller batteri

Kameraerne findes til alle priser, fra omrking 1.000,- (for et rimeligt) og op til mange mange tusinde (for et rigtig godt kamera med fuld genkending) Kameraerne fåes med IR lys, sort/hvid, farve, zoom osv.

Dertil skal bruges en HD optager - med kanaler svarende til det antal kameraer du vil optage fra.

Smid en PB omkring ønsker om udstyr og kvalitet - og antal enheder. Så får du et tilbud :)

Dbh Jesper

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 22:30

4 trådløse kameraer med fjernbetjening for 900,-, Skulle det kunne levers i god kvalitet? Nej, undskyld men Hehehe hahaha ... jo, der er jo selvfølgelig forskel på hvad den enkelte kalder god kvalitet. Men NEJ det er IKKE god kvalitet... Og det kan jeg sige selvom jeg end ikke ved hvilket produkt du sælger, men hvis jeg ser bort fra muligheden for at det skulle være stjålet - så kan det ikke skaffes i god kvalitet til den pris du nævner - ikke engang det 4 dobbelte!... ;)

God dag

Dbh Jesper

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 22:48

Jeg bor ikke i dk og køber heller ikke mine varer i dk.

Der er en stor verden derude, og jeg rejser og handler i det meste af den jævnligt.

Jeg har selv denne model overvågningskameraer, og de er faktisk ret gode. De kan filme klart om natten, og der er 1 års fabriksgaranti, så selv om der skulle være noget bøvl, (som jeg aldrig har oplevet med denne model), er det jo ikke værre end du modtager noget andet eller får det repareret.

Men varen kan jeg stå inde for 100%. (Jeg aner dog intet om god kvalitet i denne "verden" andet end at jeg som sagt har dem i mit hus og de virker fint, og jeg kan se billeder på min pc og optage på selvsamme uden alt muligt bøvl).

Men skulle manden bruge noget kan jeg godt hjælpe og købe/sende et sæt til ham.

Finder det dog interessant du brokker dig over noget billigt samtidigt med du vil have ham til at købe noget dyrere af dig samtidig!

Mvh Kenny

Fra Vadum
Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 23:20

Hej Kenny

Hehe, ja du har faktisk en pointe med dine sidste kommentar ;)

Men nej, jeg gør ikke ret meget i det her - ved bare en del om det. Og når du siger at dine sæt giver god kvalitet - er det fordi du ikke ved hvad god kvalitet er - det indrømmer du jo også selv :)

Nej sælg endelig dit sæt - det er garanteret fint til mange private opgaver .... Mine foreslåede  løsninger er professionelle overvågningsløsninger, og ja der er en kæmpe pris forskel - derfor er der selvfølgelig også forskel på kvaliteten.

God aften Kenny ...

Dbh Jesper

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 23:39

Hej Jesper.

Hmm.. Jeg havde lige sat dig i en bås som et "uhøfligt fjols", og så viser du du dig sørme som det modsatte haha ;-)

Hav en god aften.

Bedste hilsner, Kenny

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)