Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg fastsætte prisen?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop købt domænet http://www.lejentroll.dk - min primæret idé er at installere et gratis ( eller retter og sagt købe en licens)  forum software.

Meningen er at jeg det skal være en slags "blog" hvor jeg sidder og snakke med mig selv med forskellige profiler - altså at jeg styrer dem alle sammen - ingen andre end jeg kan oprette mig. 

Jeg regner med at jeg i løbet af kort tid har oprettet 100 "personer" der hver især på en uge skriver flere 1000 indlæg til sammen.

Jeg er en troll - og det inderømmer jeg gerne og jeg er stolt af det.

Men hvordan skal jeg taksere prisen for en hyret opgave?

Jeg sgu mega i tvilvl - nogen gode forslag?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:45

Hehe - den er sgu' svær. Men bestemt en sjov ide Smile

Du må vel finde ud af, hvor meget du skal have i timen for at den hænger fornuftigt sammen for dig?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:55

Hehe genial idè, som dog kræver et KÆMPE arbejde uden garanti for en krone. Men som CV og jobansøgning til senere samarbejde osv er det kanon.

Jeg glæder mig allerede til at læse det. You are a mad man, and me like it

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:56

Jeg tror ikke rigtig jeg fanger ideen. Hvem skulle hyre dig og hvorfor. der er da masser af forum-troll's som arbejder helt gratis, også her på Amino?