Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg fastsætte prisen?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop købt domænet http://www.lejentroll.dk - min primæret idé er at installere et gratis ( eller retter og sagt købe en licens)  forum software.

Meningen er at jeg det skal være en slags "blog" hvor jeg sidder og snakke med mig selv med forskellige profiler - altså at jeg styrer dem alle sammen - ingen andre end jeg kan oprette mig. 

Jeg regner med at jeg i løbet af kort tid har oprettet 100 "personer" der hver især på en uge skriver flere 1000 indlæg til sammen.

Jeg er en troll - og det inderømmer jeg gerne og jeg er stolt af det.

Men hvordan skal jeg taksere prisen for en hyret opgave?

Jeg sgu mega i tvilvl - nogen gode forslag?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:45

Hehe - den er sgu' svær. Men bestemt en sjov ide Smile

Du må vel finde ud af, hvor meget du skal have i timen for at den hænger fornuftigt sammen for dig?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:55

Hehe genial idè, som dog kræver et KÆMPE arbejde uden garanti for en krone. Men som CV og jobansøgning til senere samarbejde osv er det kanon.

Jeg glæder mig allerede til at læse det. You are a mad man, and me like it

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:56

Jeg tror ikke rigtig jeg fanger ideen. Hvem skulle hyre dig og hvorfor. der er da masser af forum-troll's som arbejder helt gratis, også her på Amino?

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:59

Kim F. Rasmussen:

Jeg tror ikke rigtig jeg fanger ideen. Hvem skulle hyre dig og hvorfor. der er da masser af forum-troll's som arbejder helt gratis, også her på Amino?

Jeg går ud fra, at han vil lade folk hyre ham til at sparke gang i diverse fora. Et forum er rigtig svært at få gang i fra starten, fordi ingen gider skrive et sted, hvor der ikke er noget aktivitet. Derfor vil han sælge en service, hvor han ved at diskutere en helvedes masse med sig selv kan sparke gang i et forum. Og det synes jeg faktisk ikke er nogen dum ide :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:04

Ahhh okay jeg opfattede det helt anderledes. Jeg troede han ville lave et forum , oprette 100 profiler og så debatere med sig selv kun i det forum, med 100 forskellige personligheder.

Det ville simpelthen være så vanvittigt at jeg SKULLE læse det . Og jeg tror faktisk det kunne blive noget mange andre også ville synes var sjovt. Og INGEN anden kunne blande sig.

Så kunne man lave noget reklameindtægter og skabe sig et navn. Men et giga arbejde. Men kæmpe arbejdsindsatser og skæve vinkler holder headhunterne øje med derude.

Its loco man

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:09

.. men jeg ved da at den ide som Hoeks taler om allerede bliver brugt. Men jeg ved ikke hvor meget det bliver brugt i DK. Men på engelsk sprogede sider bliver der betalt til folk fra Østen for at kommentere på boards, blogs osv

Så hvis du søger lidt på Google i den retning, kan du sikkert spore dig ind på hvordan alt det der fungerer.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:12

Jimi Hove:

Ahhh okay jeg opfattede det helt anderledes. Jeg troede han ville lave et forum , oprette 100 profiler og så debatere med sig selv kun i det forum, med 100 forskellige personligheder.

Troede jeg også.. kunne have været mega grinern!! ;) 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:18

Jimi Hove:

Det ville simpelthen være så vanvittigt at jeg SKULLE læse det . Og jeg tror faktisk det kunne blive noget mange andre også ville synes var sjovt. Og INGEN anden kunne blande sig.

Så kunne man lave noget reklameindtægter og skabe sig et navn. Men et giga arbejde. Men kæmpe arbejdsindsatser og skæve vinkler holder headhunterne øje med derude.

Its loco man

Okay nu bliver jeg ramt af ideer. Hvis du gør det her, så lad hele forummet kun handle om et eller 2 emner, som de 100 forskellige personligheder så debaterer. Og så laver du SEO på de emner, og tjener på at linke ud til virksomheder som kan bruge de links.

Det ville tage toppen af glamouren af den kreative genialitet, men ville også vise at ikke nok med at du er lidt crazy ( på den gode måde ), men du vil også lave business

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)