Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fotos af produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har ikke meget forstand på, at tage "professionelle" billeder til vores webshops. Er her ikke nogle som kan fortælle hvad man skal købe for, at få relative fine billeder med skygger og hvid baggrund, så man slipper for frit lægningsarbejde efterfølgende.

P.s. Også gerne, hvor man finder udstyret billigst! :)

v.h. John

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:01

Hej John

Hvis du har styr på fotograferingen, så kan jeg klart anbefale dig at bruge http://www.addmask.com/ der både er meget billigt og let at bruge til at få flot ens baggrund og fritskrabning.

Send mig evt. en PM, så vil jeg gerne hjæpe dig videre med den rigtige kontaktperson.

Mvh

Holger

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:56

Hej John

Hvis det kun er til webshop kræver det ikke billeder med store opløsning (72dpi), men som reglen flere billeder. Skal I derimod også bruge billederne til at lave kataloger, brochure eller andet salgsmateriale der skal trykkes kræver det høj opløsning (300dpi). Hvis du bruger Photoshop kan du se hvilke størrelser hvsi du vælge nyt billede og ser de forskellige størrelser der.

Rigtig mange semi-proff kameras idag kan tage de billeder, så skal I have et setup med lys, baggrunde og stativer. Det kan I bl.a. finde her: http://www.obt-foto.dk/produktfoto.htm

Der er rigtig mange gode forslag fra flere herind.

God fornøjelse!

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:26

Hej Larsen

Det er ikke noget problem med fritskrabning / fritlægning.

Du kan bare tage dine billeder med et alm. digitalt kamera og sende dem over internet til os her i Malaysia.

Så kan vi fritlægge dine billeder for dig til rimelige penge og top kvalitet.

Kig på vores website og tag kontakt til os.  www.masktask.dk

Mvh

Johnny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)