Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har askeskyen fået sin egen hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Som en glad Amino må man jo engang imellem reagere hurtigt på en idé. I dag blev det så til www.askeskyen.dk

Hvis du har Idéer til siden - og hvad jeg egentligt skal bruge den til, så sig endelig til :-)

Den er lavet i mono, som jo ikke kan bruges til det helt store, men det er nu engang det, jeg kan finde ud af. Der er jo ikke så meget grund til at investere for meget i den, da det jo forhåbentligt snart er ovre.

Senere uploader jeg et videoklip på siden, hvor jeg prøver at sætte lidt kloge ord på, hvad sådan en begivenhed betyder for os som mennesker.

Men idéer og især bidrag til indhold på siden er meget velkomne. Hvis du laver humørtegninger, artikler eller lignende, som du gerne vil have andre skal have øjnene op for, så send dem endelig, og jeg vil smide det op på siden.

(Jeg er helt klar over, at den har en uheldig konsekvens for mange mennesker, men det kan jeg ikke gøre noget ved).  

Lad os have det sjovt med den sky, mens den er der :-)

Hej med dig :-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:21

God ide!

Så fik jeg også lært at udtale navnet på den vulkan.

Det er lidt sjovt at tænke på at jeg for fem måneder siden stod på toppen af vulkanen og endda overnattede et døgn mellem de to vulkaner.

Jeg kan ikke vente med at komme tilbage og se om den lille vandrehytte overlever (tror det nu ikke)

Jeg kunne godt bruge en god oversættelse af de nyheder som Islandsradio udsender på deres webside. Google translate fungere ikke helt godt med islandsk den fik da lige fortalt "at der ikke findes firefox i vulkanen" :-)  Nå ja så må vi da håbe at der er IE eller noget andet at browse med.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:25

Hej Søren,

Ja, det er helt utroligt, hvordan naturen kan ændre sig. Heldigvis er det indtil videre kun vores luftrum det går udover - i modsætningen til fx jordskælv og tsunamier.

Hvis det havde haft konsekvenser som sidstnævnte, ville jeg selvfølgelig aldrig lave siden.

Skål i kaffe :-)

Hej med dig :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 13:34

Humor er jo som regel på nogens bekostning. I dette tilfælde folk der ikke kan komme hjem og nok også en del økonomiske konsekvenser for europa.

Hvis man ikke kan gøre lidt grin med det, er man efter min mening lidt for alvorlig sådan generelt (eller også er man selv påvirket af udbruddet)

Som en ven sagde til mig forleden "vi kan putte en mand på månen, kurere snart alverdens sygdomme, få folk til at leve 3-4x så længe som i oldtiden, men vi kan fandme ikke komme op og flyve i næsten hele europa fordi der er en vulkan der er gået i udbrud..."

Thumbs up for siden, super godt initiativ, Tommy :-)

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:24

I det mindste har det givet mig nogle grineren samtaler

"hej, jeg ringer lige for at fortæller dig at vi må forventer noget forsinkelse pågrund af vulkan udbrud....."

nå virkeligheden overgå fantasien....

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:29

Det kunne være sjovt, dejligt og meget informativt med et kort over askeskyen.

Se foreksempel:

http://www.radarvirtuel.com/.

Hilsen:

Christoffer Øhlenschlæger Hansen.

Feedbag.dk - Live support.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:42

Tommy Krabbe:

Hej Aminoer,

Som en glad Amino må man jo engang imellem reagere hurtigt på en idé. I dag blev det så til www.askeskyen.dk

Hvis du har Idéer til siden - og hvad jeg egentligt skal bruge den til, så sig endelig til :-)

Den er lavet i mono, som jo ikke kan bruges til det helt store, men det er nu engang det, jeg kan finde ud af. Der er jo ikke så meget grund til at investere for meget i den, da det jo forhåbentligt snart er ovre.

Senere uploader jeg et videoklip på siden, hvor jeg prøver at sætte lidt kloge ord på, hvad sådan en begivenhed betyder for os som mennesker.

Men idéer og især bidrag til indhold på siden er meget velkomne. Hvis du laver humørtegninger, artikler eller lignende, som du gerne vil have andre skal have øjnene op for, så send dem endelig, og jeg vil smide det op på siden.

(Jeg er helt klar over, at den har en uheldig konsekvens for mange mennesker, men det kan jeg ikke gøre noget ved).  

Lad os have det sjovt med den sky, mens den er der :-)

Utroligt at du kan banke en fin hjemmeside sammen så hurtigt.

Men her er da et lille forslag til noget humor som jeg selv syntes at er lidt sjov og måske kunne indbringe nogen fede kroner.

Du skal sælge noget Potaske via din nyskabte hjemmeside. Prøv at se om du kan fremskaffe nogen af det askestøv fra vulkanen - hvis du kan feje en masse kilo sammen, så skal du bare lave nogen "papbøsser" eller nogen krydderiposer med potakse - skriv nogen opskifter hvor potaske indgår - som feks hashkager - det skal sgu nogen indtjene nogen pebernødder til dig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:45

Hej!

Hvad med at bruge din hjemmeside som et forum til hvor danskere kan snakke sammen for at komme hjem?

Sådan en side er ikke ude og jeg er selv en af dem som prøver at komme hjem fra England.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Projektet" lugter langt væk af en fis i en hornlygte. Den fis er slået, og om kort tid er den helt forduftet.

Kort sagt: Sikke noget fis! :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)