Hej Aminoer, Som en glad Amino må man jo engang imellem reagere hurtigt på en idé. I dag blev det så til www.askeskyen.dk Hvis du har Idéer til siden - og hvad jeg egentligt skal bruge den til, så sig endelig til :-) Den er lavet i mono, som jo ikke kan bruges til det helt store, men det er nu engang det, jeg kan finde ud af. Der er jo ikke så meget grund til at investere for meget i den, da det jo forhåbentligt snart er ovre. Senere uploader jeg et videoklip på siden, hvor jeg prøver at sætte lidt kloge ord på, hvad sådan en begivenhed betyder for os som mennesker. Men idéer og især bidrag til indhold på siden er meget velkomne. Hvis du laver humørtegninger, artikler eller lignende, som du gerne vil have andre skal have øjnene op for, så send dem endelig, og jeg vil smide det op på siden. (Jeg er helt klar over, at den har en uheldig konsekvens for mange mennesker, men det kan jeg ikke gøre noget ved). Lad os have det sjovt med den sky, mens den er der :-)
|
God ide!
Så fik jeg også lært at udtale navnet på den vulkan.
Det er lidt sjovt at tænke på at jeg for fem måneder siden stod på toppen af vulkanen og endda overnattede et døgn mellem de to vulkaner.
Jeg kan ikke vente med at komme tilbage og se om den lille vandrehytte overlever (tror det nu ikke)
Jeg kunne godt bruge en god oversættelse af de nyheder som Islandsradio udsender på deres webside. Google translate fungere ikke helt godt med islandsk den fik da lige fortalt "at der ikke findes firefox i vulkanen" :-) Nå ja så må vi da håbe at der er IE eller noget andet at browse med.
De bedste kaffe hilsner
Søren