Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotilbud kun til aminoer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Da jeg sad og prøvede at par - for mig - interessante søgeord af på Google og fandt ud af, at det tilbud jeg i sidste uge gav til amino-brugerne rangerede højere end min netbutik, kom jeg til at tænke på en ting:

Var det ikke en idé at undgå søgemaskineindeksering af tilbudskategorien? Ikke fordi tilbud til andre aminoer skal være hemmelige, slet ikke, men det kan godt virke forvirrende på potentielle kunder der googler et produkt eller en kategori, at de på første side i google ser det som en del af et tilbud på et forum, de ellers ikke har nogen interesse i (nu er det jo ikke alle kunder, der er iværksættere).

Er jeg den eneste med tanken om at tilbudskategorien kunne være endnu mere interessant (og aktiv), hvis ikke folk havnede i søgemaskinerne?

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 22:38

Jeg prøver lige at bumpe denne :)

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 19:31

Jeg prøver at omformulere det.

Jeg synes det kunne være super fint at komme med nogle gode tilbud til aminoer - dels fordi handel mellem iværksættere er ekstra fint, og dels fordi det er mennesker, der er søde at hjælpe med en lang række spørgsmål.

Dog finder jeg det uheldigt, at folk der googler min virksomheds navn eller nogle af vinene, så kommer forbi et tilbud afgivet til en fælles gruppe mennesker.

Var det en idé enten at bede google om ikke at indeksere tilbuds-kategorien, måske at låse kategorien så kun folk der er logget ind kan læse den, eller noget helt tredje?

Mvh Anders

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:06

Du har fat i noget vigtigt som dog bør håndteres på en lidt anden måde efter min mening.

Man kunne implementere to ting på amino som ville øge serviceniveauet:

Tidsbegrænsede indlæg:

Trådstarter kan sætte en udløbsdato på sin tråd/tilbud, således at tråden bliver destrueret efter en given dato,
eller ved at tråd-starter logger ind på tråden og lukker den.

Det kan være relevant ved for eksempel tidsbegrænsede tilbud, eller emner som er meget relevante i en kort tid.

Søgemaskine-ekskluderede tråde:

En trådstarter kan starte en debat om noget kontroversielt, eller som du nævner et tilbud som ikke skal gå ud i offentligheden - og kan ved oprettelse af indlægget bestemme at tråden ikke skal indexeres af søgemaskiner.

Begge dele ville være gode features at lægge på Amino.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)