Det må man satme da sige.... Du jagter mig, og jeg bryder mig ikke om det :-( |
Thomas sover du der oppe nord på ?
Har du kigget på siden enden du spørg ?
VÅGN OP KNÆGT
Mikkel
Det må man satme da sige.... Du jagter mig, og jeg bryder mig ikke om det :-( |
Billige webløsninger!
Thomas sover du der oppe nord på ? Har du kigget på siden enden du spørg ?
Mikkel |
Jeg kan bare ikke finde nogen betalingsmoduler på siden, eller evt. en ''kurv'' Når der ikke er nogen betalingsgateway på siden er det vel bare et almindeligt website?
|
Thomas: Det er lige nu kun en alm hjemmside. men som jeg på sigt håber at få lavet om til en rigtig shop. |
WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn
Thomas: Det er godt nok billigt kan du fortælle mig hvad det inderholder.
|
WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn
Jeg er nu en rar herre |
Jeps, det er også kun for flinke Amino'er
Ja selvfølgelig, du kan starte med at tage et kig forbi mine referencer: http://www.dankontorstole.dk/ & http://www.nordjysk-vinimport.dk/ hvis du har flere spørgsmål skriver du bare en PB.
Mvh. Thomas |
hvor er dine købsbetingelser på side? jeg håber der kommer dankort betaling på siden , jeg tror det kan betale sig , taskerne ser jo flotte unikke ud |
Hej Liisa, Hvis jeg var dig ville jeg først og fremmest bruge krudt på at få din webshop op at køre, ellers har jeg umiddelbart lidt svært ved at se formålet med din hjemmeside som den er netop nu. Jeg er altid stor tilhænger af, at man så vidt muligt forsøger at få det hele til at spille, før man lancerer noget, idet man ellers risikerer, at de besøgende, der har været inde på en halvfærdig side, aldrig vender tilbage igen -- hvorimod de måske ville vende tilbage igen og igen, hvis siden gav dem det, de egentlig ønsker: at kunne købe varer. En anden ting er: kunne du ikke evt. ændre hele den øverste rubrik med dit navn og gøre den mere spændende og indbydende? Den ser så trist ud, synes jeg. :-) Ellers fint at du klør på. Det er den eneste vej frem. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.