Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ung ansvarlig partner til virksomhed i Danmark, senere Thailand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg søger en partner, som har modet på i samarbejde at etablere en internetportal i Danmark, i første omgang rettet mod det danske klientel, senere mod både det skandinaviske og europæiske klientel, som så skal rykkes til Thailand om nogle år. 

 

Idéen er at etablere et rejsesite, hvor man hjemmefra kan booke oplevelser, lejligheder/værelser, i et land med større og større efterspørgsel på det nye, og på oplevelser som ikke er så "turistede".  I Danmarks/opstarts-fasen, starter vi som portal hvor rejselystne mennesker kan skrive sammen, debatere og dele deres oplevelser. Er idéen bæredygtig, og får vi oparbejdet en loyal gruppe besøgende, så er tiden kommet til at rykke aktiviteterne til Thailand og starte op med salgsdelen. Det er det overordnede koncept. Branche og koncept er ikke fastlagt, det skal vi gøre i samarbejde. Alt er relativt. Det vigtigste er at vi tænker nogenlunde ens, og besidder hver vores kvaliteter. 


Selv er jeg 22 år, har en søn på 1½ år sammen med min kæreste, som er 19, og kommer fra Thailand. Hun har boet i Danmark i 7 år, er thai statsborger og skal på gymnasiet efter sommeren. Jeg er ikke uddannet, men bruger meget tid på selvstudie, jeg arbejder i detailhandelen i en selvstændig forening som afdelingsleder, og gennemgår for tiden en overbyggende lederuddannelse, hvor jeg arbejder med personprofiler, forhandlingsteknikker, samtaleteknikker og situationsbestemt ledelse. Jeg betegner mig selv som meget ansvarsfuld og eftertænksom, jeg er ikke typen der er spontan, men istedet velovervejet. 

 

Jeg håber at kunne finde en person, der som jeg selv er interesseret i at etablere en virksomhed i Danmark, udarbejde en virksomhedsplan, som på længere sigt skal bringe os til Thailand i  vores samarbejde. Vi snakker indenfor 3-5 år.

 

DU skal være ansvarsbevidst og MEGET disciplineret, du skal være afklaret med hvad du vil med dit liv, har du kæreste/kone, skal de være helt afklarede med din beslutning. Thailand kan blive en meget dyr fornøjelse hvis man ikke er 100% gennemtænkt og velforberedt. Du skal helst være på samme alder som mig og bosat i Hovedstaden, mest optimalt nord for København. Du behøver ikke have en lang uddannelse eller en stor pengetank, vi står sammen om alt, og udgifter/indtægter deles 50/50. Alt er lige. 

 

Jeg håber at kunne møde nogen spændende personer, og i bedste fald finde den rette person til projektet :-) Jeg håber det fanger. Er interessen der, så send mig en PM, så finder vi ud af det derfra.

 

Mvh Thomas

 

 

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har erfaringen, som du efterlyser omkring Thailand, jeg har derudover et team af programmører og kan hjælpe med udviklingen som du nævner.

Jeg er ældre end dig, men en evig iværksætter og har altid gå på mod. Mit tilbud er at kigge på det økonomiske, jeg er heller ikke i stand til at pumpe penge i projekter, da jeg altid har sikret at de forretninger jeg har started, hurtigt give en indkomst.

 

Du må gerne kontakte mig.

 

Hilsen

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

 

 

Michael Jacobsen

 

skype; it-michael79

Dk tel. +45 3695 0399

Th Tel  +66 (0) 815 955 481

email; michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.dk

 

Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har med stor interesse læst dit indlæg, og syntes det ser spændende ud. Jeg er selv lidt ældre end dig, 27, men har i flere år gået nu og gerne ville starte noget op. Du skal være velkommen til at sende mig en mail eller PB mig her med nogle eventuelle detaljer eller andet.

Mvh

Lasse

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

har med interesse læst dit indlæg.

Jeg er lidt ældre end du.

Jeg er bankuddannet, arbejder idag i bankens IT-afdeling (dog ikke med webprogrammering) men har gået med tanker om at starte egen virksomhed. Jeg er gift med en pige fra Thailand.

Kan ikke lige komme til at sende dig en pm, men hvis du er interesseret kan du skrive en pm til mig.

Med venlig hilsen

Kasper

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)