Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tilpasning af template

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg har købt et template på www.templatemonster.com som jeg er ved at opbygge ny hjemmeside udfra. Jeg kender ikke meget til Dreamweaver så jeg har en masse problemer, og nu er jeg nået dertil hvor jeg mener det måske er værd at få lidt hjælp udefra.

Jeg vil derfor høre om det er muligt at indhente et tilbud på sådan en tilpasning.

Jeg levere selvfølgelig al tekst så det er "bare" opsætningen jeg skal have hjælp med. Herudover skal der med baggrund i designet fra hjemmesiden også laves udkast til brevpapir etc.

Jeg ved det er svært, men er det muligt at estimere hvad sådan et lille projekt vil koste?? Taler vi om 1000-2000 eller 5kilo+ ?

Om du er studerende, freelancer eller prof. betyder ikke noget. Bare det er billigt

Sitet det drejer sig om er  www.ebrochure.dk

På forhånd tak

Hilsen Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:37
Kunne jeg godt byde ind på .... for amino'er har blandet andet lavet www.socialfaglig.dk og www.uforklarbar.dk

At arbejde fra en template og tilpasse den dit behov vil også være en spændende opgave - lige give den et smule personligt præg. Jeg arbejder dog ikke i flash, så hvis der er den slags i må jeg nok trække mig.

Min pris vil ligge mellem 1.300 og 1.900. Hurtig levering og tilfredse kunder er det jeg er kendt for, skal du være den næste?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:40
Hej Kristian

Tak for det.

Jeg vil lige bruge weekenden til at kigge videre og se hvor langt jeg når.

Der vil uden tvivl blive brug for lidt hjælp. Jeg skal bare finde ud af i hvilke grad og hvordan jeg løser det bedst så jeg også er rustet til fremtidige ændringer.

Hilsen Morten

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:06
Hej Morten

Vi kan evt. lave en byttehandel? Vi kan godt bruge nogle ebrochurer.
Så vi kan evt. aftale noget med at vi får et bestemt antal ebrochurer til gengæld for at vi hjælper dig med at få lavet din hjemmeside.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:23
Hej Mikkel

Jeg elsker byttehandler ) Jeg mener det er en god måde at skabe et win/win forhold.

Du kan se et eksempel på en eBrochure på http://www.wideeyes.dk/eBrochure.html 

Det er ikke noget jeg er kommet ordentligt igang med endnu så referencerne er få. Men der er et stort potentiale i det og alsidigheden er imponerende.

Hvad har I brug for af brochurer?? En firmapræsentation??

Lad os tage en snak om hvert vores behov, så burde vi jo nok kunne finde en løsning )

Hilsen Morten - 30 20 20 47

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)