Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance arbejde uden CVR?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Iryna.dk:

Hej Simon,

tak for svaret. Nu forholder det sig sådan, at det ikke er mig det drejer sig om. Man kan i øvrigt sagtens starte en enkeltmandsvirksomhed op uden at være dansk statsborger (det har jeg selv gjort, som ukrainsk statsborger).

Men det lyder godt, det du siger. Så kan hun jo bare gå igang med at lave en hjemmeside og lave lidt business uden cvr nummer. :-)

Aha - det må du undskylde :) Så lærte jeg også noget i dag.

Gør da ingenting :-) Og tak for hjælpen!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:40

Iryna.dk:

MikkelFriis:

Привіт Ірині.

Він, ймовірно, залежить від того, кому ви звертаєтесь.

Хіба в інтернеті я не думаю, що це проблема для початку бізнесу

Google translater is your friend :-D

Det var bestemt ikke perfekt ukrainisk, men fangede pointen ;-) Tak for svaret!

Lidt alternativ svar, men håber du fik lidt ud ad det :-)

Mikkel

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:32

Hej Iryna,

Er det kun oversættelser eller også copy-, re-writing, som din veninde vil arbejde med? Hvilke sprog kan hun oversætte fra/til? Jeg ville sende dig en PM, men det kunne jeg desværre ikke, da den mulighed er lukket i dine indstillinger. Jeg ville gerne kontakte dig, da vi kan måske hjælpe hinanden på sigt.Smile Du er meget velkommen til at sende mig e-mail: info@intellweb.dk

Здравствуйте Ирина,

Хотелось бы связаться с Вами по поводу фрилансерской работы, которую Вы или Ваша подруга предлагаете. Мы занимаемся веб решениями, и иногда получаем заказы по написанию и переводу контента для домашних страничек. 

Пишите, и да поможем друг другу. Wink

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Nazar:

Hej Iryna,

Er det kun oversættelser eller også copy-, re-writing, som din veninde vil arbejde med? Hvilke sprog kan hun oversætte fra/til? Jeg ville sende dig en PM, men det kunne jeg desværre ikke, da den mulighed er lukket i dine indstillinger. Jeg ville gerne kontakte dig, da vi kan måske hjælpe hinanden på sigt.Smile Du er meget velkommen til at sende mig e-mail: info@intellweb.dk

Здравствуйте Ирина,

Хотелось бы связаться с Вами по поводу фрилансерской работы, которую Вы или Ваша подруга предлагаете. Мы занимаемся веб решениями, и иногда получаем заказы по написанию и переводу контента для домашних страничек. 

Пишите, и да поможем друг другу. Wink

Mvh

Nazar

Добрый вечер Назар,

я могу работать с русским и украинским языками, так как в совершенстве ими владею. Мой друг работает с немецким языком.

Det er mere ham (skrev tidligere hun, men det er en han), det drejer sig om, da han vil arbejde med oversættelse fra dansk til tysk og omvendt.

Du må gerne skrive en mail til irynav85@gmail.com, hvis det er noget du kan bruge.

Venlig hilsen,

Iryna

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50

Увійдіть в данському спасибі Yes

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:50

What!!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:54

Lige et tillægsspørgsmål. Hvordan får man helt konkret løn, når man laver freelance arbejde uden CVR? Sender man en faktura til vedkommende, eller hvordan? 

Og hvis man nu har et firma ved siden af, med CVR, kan man så stadig godt lave freelance arbejde, uden at det har noget at gøre med det firma?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)