Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem Description: TCP/IP processing failure.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg prøvede lige at komme ind på min hjemmeside www.wideeyes.dk men så fik jeg denne fejl:

Problem Report

Condition TCP error was detected while attempting to retrieve the URL: ''http://www.wideeyes.dk/''.

Problem Description:  TCP/IP processing failure.

Try RELOADING the page.

This error message means that the target host did not properly respond to HTTP GET request after successfully establishing TCP connection. This may be due to problems like congestion on target host or transmission path.

If this problem persists for extended periods of time, contact your network support team. Please, first make sure that the target is really reachable and not, for example, out of service due to maintenance.

Current GMT Date/Time: Fri, 17 Nov 2006/13:26:37

Er der nogen der kan oversætte og fortælle hvad i alverden det betyder og hvordan jeg får det løst?? )

Hilsen Morten

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:03
Siden virker fint herfra
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:12
Meget mystisk........

Jeg kan stadig ikke komme ind. Problemet opstod mens jeg prøvede at slette nogle filer gennem ftp.

Jeg prøvede lige firefox. Her virkede det 1. gang men ikke da jeg åbnede firefox igen og prøvede 2. gang. Der burde også ligge noget på enten www.ebrochure.dk eller www.drejrundt.dk gider du se om du kan komme ind på de domæner??

Hvad kan der så være galt på min computer??

På forhånd tak

Morten Andersen

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:31
Hej,

Jeg kan komme ind på begge domæner, på drejrundt.dk ender jeg dog i et tomt bibliotek.

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig med det tekniske, men der ser ihvertilfælde ud til at problemet er hos dig selv.

Jeg sidder iøvrigt på en TDC ADSL linie, hvis du kan bruge den information til noget.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:36
Hmm

Det forstår jeg ikke en bønne af

Det er kun mine egne domæner jeg har problemer med og det er da lidt af et tilfælde.........

Men tak for hjælpen. JEg håber problemet er væk imorgen*G*

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)