Hej For en bekendt dette tilbud til alle som er interesseret i et godt betalt sommerjob. Dansk opfindelse af effektivt og miljørigtigt middel, til bekæmpelse af muldvarper/mosegrise. Der er ingen gift, fælder eller gas indblandet i dette. Derfor kan husdyr og børn sagtens færdes i haven efterfølgende. Det kræver ingen godkendelse at udfører jobbet og oplæring gives i følge aftale. Al markedsførings matriale medfølger. (opslag og løbesedler) Du skal ikke betale franchise afgift eller lignende. Eneste krav er minimum køb af 20 liter pr. gang. literprisen er kr. 165,- + moms og en liter svarer til ca. 2 parcelhus grunde. dvs omkring kr. 100,- i udgift pr. grund. Priserne starter fra kr. 500 og opefter pr. udførte opgave og tager ca. 20 min pr. opgave. (afhængig af str på grunden) Sidste år kørte en person rundt i DK og udførte 933 opgaver, ved siden af hans vinduespudser firma. Eneste markedsføring udgift var trykning af 10.000 opslag/flyers og kr. 5000 til nogle lokale unger der delte dem ud og hængte opslag op i butikkerne. Med f.eks. en hjemmeside, annoncer osv kunne man sikkert sagtens få mange flere kunder. Konkurrenterne er typisk skadedyrs bekæmpelse firmaer og de bruger gift/gas, hvilket koster væsentlige mere pr. opgave. Det absolut billigste jeg kunne finde for 2 år siden, var kr. 1300 + moms for en grund på 1000 kvm. Det tager jeg kr. 500 inkl. moms for. Hvis man tager lommeregneren frem vil man hurtigt kunne se gevinsten i dette sommerferie job :-) Man kan faktisk holde fri hele vinteren hvis man er effektiv nok eller blot bruge det som en bibeskæftigelse. Kontakt på 6080 1998 |
Det lyder som et godt tilskud til folkepension eller SU! Lige et par spørgsmål. Hvor længe virker midlet? Hvis naboen noget senere får bekæmpet muldvarperne, kommer de så tilbage til ens egen have? Risikerer man, at midlet på et tidspunkt kan købes i SILVAN til halv pris? Hvor finder evt. oplæring sted? Det var vist spørgsmål nok i første omgang ........