Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesseret i et godt betalt sommer job ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For en bekendt dette tilbud til alle som er interesseret i et godt betalt sommerjob.

Dansk opfindelse af effektivt og miljørigtigt middel, til bekæmpelse af muldvarper/mosegrise. Der er ingen gift, fælder eller gas indblandet i dette. Derfor kan husdyr og børn sagtens færdes i haven efterfølgende.

Det kræver ingen godkendelse at udfører jobbet og oplæring gives i følge aftale. Al markedsførings matriale medfølger. (opslag og løbesedler)

Du skal ikke betale franchise afgift eller lignende. Eneste krav er minimum køb af 20 liter pr. gang. literprisen er kr. 165,- + moms og en liter svarer til ca. 2 parcelhus grunde. dvs omkring kr. 100,- i udgift pr. grund.

Priserne starter fra kr. 500 og opefter pr. udførte opgave og tager ca. 20 min pr. opgave. (afhængig af str på grunden) Sidste år kørte en person rundt i DK og udførte 933 opgaver, ved siden af hans vinduespudser firma.

Eneste markedsføring udgift var trykning af 10.000 opslag/flyers og kr. 5000 til nogle lokale unger der delte dem ud og hængte opslag op i butikkerne. Med f.eks. en hjemmeside, annoncer osv kunne man sikkert sagtens få mange flere kunder.

Konkurrenterne er typisk skadedyrs bekæmpelse firmaer og de bruger gift/gas, hvilket koster væsentlige mere pr. opgave. Det absolut billigste jeg kunne finde for 2 år siden, var kr. 1300 + moms for en grund på 1000 kvm. Det tager jeg kr. 500 inkl. moms for.

Hvis man tager lommeregneren frem vil man hurtigt kunne se gevinsten i dette sommerferie job :-) Man kan faktisk holde fri hele vinteren hvis man er effektiv nok eller blot bruge det som en bibeskæftigelse.

Kontakt på 6080 1998

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:59

Det lyder som et godt tilskud til folkepension eller SU! Lige et par spørgsmål. Hvor længe virker midlet? Hvis naboen noget senere får bekæmpet muldvarperne, kommer de så tilbage til ens egen have? Risikerer man, at midlet på et tidspunkt kan købes i SILVAN til halv pris? Hvor finder evt. oplæring sted? Det var vist spørgsmål nok i første omgang ........

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 10:12

Hej du er nød til at ringe, da jeg kun har sat "annoncen" på amino.dk - Det er desværre ikke mig som har opfundet dette produkt.

Mvh Lars

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 10:04

Hej lige en opdatering. Man vil få et "beskyttet distrikt" så længe man er kunde og køber det middel til bekæmpelse. Så hvis man f.eks. bor på fyn og mener man kan dække dette område, er det med i aftalen.

Mvh Lars

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 10:24

Hej

En lille opdate -

Fyn er der ledige distrikter

Åbenrå og ned til grænsen, er der ledige distrikter

Midtjylland fra Vejle (Vejle ikke inkluderet) og op er stadig ledig.

Stadig ledige distrikter på sjælland, men en del af sjælland er optaget.

Opstarten er meget snart og udgifterne er kr. 165,- + moms pr. liter minimumskøb 20 liter pr. gang.

Ingen betaling for franchise afgift eller lignende og beskyttet distrikt i eget område.

Markedsføringsmatriale og brugsanvisning medfølger

kontakt 6080 1998

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 18:00

BUMP - Fyn er stadig helt fri - kontakt 6080 1998 for mere info

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:51

Hej

jeg har set dit oplæg på amino, jeg kunne godt være interesseret i at få nordjylland som beskyttet distrikt.

hvornår kan jeg modtage varen.

er det dig jeg skal købe det igennem eller har du et navn på firmaet jeg kan købe det igennem hvis det er?

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 20:33

Nordjylland er desværre optaget

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)