VI er gået igang med et nyt projekt, som er en hjemmeside der tilbyder gratis baggrunde til iPhone og iPod Touch.
I øjeblikket er det ikke muligt at vælge sin egen baggrund på hjemmeskærmen, men den funktion vil komme i OS4, så derfor har vi valgt at lave denne side, da vi gerne vil tilbyde de danske brugere gratis baggrund af god kvalitet.
Siden er lige åbnet, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om det... hvad der mangler, kunne laves om osv.
Hey jeg tænkte på om du kan hjælpe mig med noget. jeg har en iPod touch (ikke den nyeste) og min kusine har en magen til. hun kan godt få et billede på sin menu - baggrund/hjemmeskærm, og det kan jeg ikke. min ipod har den nyeste opdatering, og den vil stadig ikke :S
Du går ind i baggrund og vælger det billede du ønsker, og vælger indstil på hjemmeskærm. Hvis det ikke virker, så er det fordi at din iPod må være en generation ældre end kusines. Selvom de måske ligner hinanden. Hvilken software version har du på?
oki tak.. ellers ligger der en Humac i nærheden, kunne også prøve det (:
ellers tak for hjælpen
men når jeg går ind oog vil vælge et billede står der bare : Send foto med e-post, Tildel til kontakt og brug som baggrund. og trygger jeg på den indstiller den til den låste baggrund :S
? Ja min iPhone har nu heller ikke problemer med det ... Man skal bare gå ind i sin kamerarulle.
Og vælge det billede man gerne vil have som baggrund og så går du ind i "videresend" som jeg kalder den.. aner ikke hvad knappen hedder, men det er den helt ude til venstre.
men jeg forstår godt hvad du mener, og det er også det der er på min kusines, som der er den samme som min ipod, men min viser ikke det samme, som det billede du har lagt ind, jeg har kun mulighed for at lægge et billede ind på min lås-baggrund :S og det irritere mig :D :P