Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. køb af iPhone 3GS

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja - og hvis du ikke er så pernippen mht. navnet, så kan du få en HiPhone for sølle 60usd Stick out tongue (navnet er næsten ens, så den er da garanteret næsten magen til en iPhone..........)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:06

Frederik Grønholdt Petersen:
En af de accessories du burde få dig er tomtoms navigation og bil holder til iphonen.

Kan iPhonen trække Tomtom applikationen uden problemer, og samtidigt lade op?

Du benytter vel et bluetooft headset til iPhonen, når du kører bil?

Jeg kan godt se, at det vil være smart, når OS4 efter sigende løser den nuværende udfordring med multitasking.
Det er jo skidt at miste navigationen, blot fordi nogen ringer. Det vil i hvert fald give mig nogle mærkværdige køreture med mange stops undervejs, hvis jeg ikke samtidigt kan tage telefonen eller klare de telefonbeskeder, som er tikket ind.

OS4 bliver altså noget af en gevinst for iPhone brugere. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:28

Gadensgaard:

Peter det der er iPhone OS 4, altså operativsystemet - ikke 4. generation iPhone.

Nåå ok sorry, troede det var OS 4.0 vi snakkede om, kan så godt se at kl. er ved at blive mange, måske på tide man skulle smutte i seng.

Men der er klare indikationer på at der kommer en Iphone 4G til sommer, det kan læse om på diverse iPhone/Mac fora. Selv min kammerat som er iPhone app udvikler siger det, så der er klart noget om snakken...

Mvh

Peter

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:32

John Nielsen, Nielco IT :

Frederik Grønholdt Petersen:
En af de accessories du burde få dig er tomtoms navigation og bil holder til iphonen.

Kan iPhonen trække Tomtom applikationen uden problemer, og samtidigt lade op?

Du benytter vel et bluetooft headset til iPhonen, når du kører bil?

Jeg kan godt se, at det vil være smart, når OS4 efter sigende løser den nuværende udfordring med multitasking.
Det er jo skidt at miste navigationen, blot fordi nogen ringer. Det vil i hvert fald give mig nogle mærkværdige køreture med mange stops undervejs, hvis jeg ikke samtidigt kan tage telefonen eller klare de telefonbeskeder, som er tikket ind.

OS4 bliver altså noget af en gevinst for iPhone brugere. :)

Jeg har den gamle iPhone 3G, den kan sagtens trække TomTom og uden problemer.

Der er den fordel at hvis du køber en TomTom iPhone holder til små 800,- så virker den både som GPS forstærker, men samtidig også som håndfrit talesæt, sådan at du kan tale håndfrit hvis nogen ringer imens du kører, og det virker helt fint efter hensigten.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HTC's Desire med Android ser da bestemt spændende ud, men jeg er i tvivl, om dens vitale hardware, som trykfølsomme skærm m.m. kan matche iPhonens.

Jeg har en HTC Touch Pro som firmaets vagt-mobil, og den skal altså ikke belastes af ret mange samtidige programmer, før den giver op. Og så er dens kamera mildt sagt elendigt.

Du behøver ikke være bange for at overbelaste Desire'en. Der skal meget til! Jeg købte en i sidste uge, og det eneste tidspunkt den så meget som hoster en smule, er når en app installeres mens jeg browser, læser mails eller lignende.

Skærmen har jeg ikke oplevet problemer med - den reagerer præcis som jeg ville forvente, godt og præcist.

Kameraet er så som så - ikke bedre eller dårligere end andre mobilkameraer jeg har leget med. Jeg skød et par billeder ved søerne i sidste uge - så kan du få et indtryk af kvaliteten.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:53

David Mc Nally:
Du behøver ikke være bange for at overbelaste Desire'en. Der skal meget til! Jeg købte en i sidste uge, og det eneste tidspunkt den så meget som hoster en smule, er når en app installeres mens jeg browser, læser mails eller lignende.

Skærmen har jeg ikke oplevet problemer med - den reagerer præcis som jeg ville forvente, godt og præcist.

Kameraet er så som så - ikke bedre eller dårligere end andre mobilkameraer jeg har leget med. Jeg skød et par billeder ved søerne i sidste uge - så kan du få et indtryk af kvaliteten.

Hej David,

Det er nogle flotte billeder, du har taget med HTC'en.

Ved du, om den understøtter pushmail fra flere samtidige Exchange konti?

Benytter du den indbyggede mail klient, eller har du en anden favorit til den opgave?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:55

Peter:

Der er den fordel at hvis du køber en TomTom iPhone holder til små 800,- så virker den både som GPS forstærker, men samtidig også som håndfrit talesæt, sådan at du kan tale håndfrit hvis nogen ringer imens du kører, og det virker helt fint efter hensigten.

Hej Peter,

Kan man så navigere, selv når telefonen benyttes til samtale?

Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:00

Jeg har selv en iPhone 3GS og er meget tilfreds med den. Men efter sigende, så skulle HTC Desire kunne slå iPhonen - Og uden at have prøvet Desire modellen selv, så ved jeg, at den bliver meget populær. Jeg har en masse kunder som allerede har forudbestilt mit cover til HTC Desire modellen - Så hvis man skal have et alternativ til iPhonen, så er HTC Desire et godt bud.

Mht til Jailbreake, så er det ikker særlig besværligt - det kan jeg godt ordne for dig / hjælpe dig med, hvis det er.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:02

Peter:

Hej Peter,

Kan man så navigere, selv når telefonen benyttes til samtale?

Lige nu kan du ikke navigere samtidig med, at du taler i telefonen - iPhonen er desværre skruet sådan sammen, at du ikke kan trække 2 programmer på samme tid - Men det er dét som bliver rettet med iPhone 4.0 softwaren - så kan den multitaske - altså trække flere programmer på samme tid.

Folk kan dog godt ringe til dig, mens du bruger navigatoren - Men så slår den bare væk fra navigatoren og vender tilbage når du er færdig med at tale i telefon.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:32

Andreas Krickhahn:

Og uden at have prøvet Desire modellen selv, så ved jeg, at den bliver meget populær.

Udsolgt næsten med det samme hos Telmore og 1.500 skrevet op til den Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)